piątek, 1 lipca 2016

332. Kartki BN 2016 - lipiec wytyczne

Wytyczna na lipiec: aniołek
Temat prosty wszakże są wakacje, więc trzeba odpoczywać, a nie przemęczać się ;)

Moje lipcowe kartki są bardzo proste, bo haft sam w sobie już jest ozdobą i nie potrzebuje wielu dodatków.

Na pierwszej aniołek wyszyty w technice haftu matematycznego.


Drugą zdobi aniołek wyszyty nicią cieniowaną firmy niewiadomego pochodzenia. 


Niech na Wasze karteczki do końca lipca sfruną aniołki i anioły :)

Banerek dla chętnych :)


***
Przydasie wśród, których znalazły się różyczki, papiery z serii Marzenie Alicji oraz Lawendowy poranek i trochę wycinanek - polecą do ...

... Czarnej Damy :) 
Lidziu serdecznie gratuluję :)
***
Zabawy "kartki BN przez cały rok" możecie znaleźć też u Ani i Inki.
U Ani robimy trzy karteczki w ciągu miesiąca (w tym jedną bożonarodzeniową), a u Inki jedną. W obydwóch przypadkach dziewczyny dają wytyczne do kartek. Można dołączyć do ich zabaw w dowolnej chwili :)
***
Gdyby ktoś chciał spróbować swoich sił w hafcie matematycznym to zapraszam na kurs Tutaj.

36 komentarzy:

  1. Ula, karteczki super i temat na lipiec bardzo wdzięczny!
    Ten "matematyczny" aniołek bardzo mi się podoba :)
    Gratulacje dla Lidki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matematyczne anioły cudne są. Gratuluję :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tu zaglądać, zawsze coś co mile zaskoczy i poprawi humor! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten aniołek matematyczny:)))fajny temat:))idę coś wymyślać:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula świetny temat, nie wiem czemu ale coś czułam że będzie właśnie Aniołek :-) A ten matematyczny jest świetny , uwielbiam go wyszywać i bądź pewna , że u mnie będzie ten sam.
    Lidzi gratuluje wygranej.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek jest uroczy i wcale mnie to nie zdziwi nawet, jak ich kilka będzie :)

      Usuń
  6. Wspaniałe aniołki. Temat taki wdzięczny. Moje gratulacje dla Lidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, Ulka :) Chyba mam już projekt swojej. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki! Oba aniołki urocze :)
    Banerek już wisi. Teraz czas wymyślić wzór...

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja gratuluję Lidziu i już myślę nad karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki . Obie techniki są dla mnie tylko do podziwiania :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba tym razem wrócę do haftu matematycznego. Mam troszkę inny wzór anioła.
    A może iris folding?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani haft matematyczny, ani iris folding , u mnie na karteczce jest aniołek z paseczków. Niby prosta kartka, ale nim do niej doszłam było kilka innych prób.

      Usuń
  12. Karteczki w Twoim wykonaniu...jak zwykle na najwyższym poziomie Uleńko :)
    Obie naprawdę piękne:)
    Temat anielski...szczególnie mi bliski :)
    Dziękując..mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już nawet kilka pomysłów:-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulcia, ja się oczywiści bawię dalej, nie ma innej opcji. A Twoje aniołeczki prześliczne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołki świetne, temat na lipiec bardzo mi się podoba :)
    Gratulacje dla Lidki :))
    Pozdrawia serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne anioły!!! Pozdrawiam gorąco i życzę uroczego weekendu!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej Uleńko, dziękuję CI kochana, takie śliczności dostanę. Jesteś wielka!
    A temat lipcowy uroczy, aniołek baaaardzo mi pasuje :) Pozdrawiam Cię cieplutko i jeszcze raz wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki z aniołkami i do tego w dwóch technikach .
    Pozdrawiam i zabieram się za zmagania z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze gratulacje dla Lidzi, po drugie haftowane karteczki obydwie świetne, a po trzecie aniołek - wstyd przyznać, ale " mi nie pasi". Nie poddam się jednak, coś będę kombinować, jak zwykle zresztą, bo zabawa przednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu przyznam szczerze, że pomyślałam, że będzie to temat łatwy, który wszystkim spasi ;)

      Usuń
  20. Haft matematyczny, to dla mnie zagadka :) Z chęcia zerknę na podaną stronkę. Aniołki cudnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulko! Karteczki są przecudnej urody,ta pierwsza mnie zauroczyła - Pozdrawiam gorąco i miłego Weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. Temat jak ta lala,coś się wymyśli ,choć u mnie z pewnością nie powstanie wyszywany .Karteczki śliczne Uleńko .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym miesiącu moja kartka będzie skromna ponieważ jestem na urlopie i nie mam za wiele materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDOWNE!!! napatrzeć się nie mogę, gdybym ja tak potrafiła, chyba bym się zakartkowała :) gratuluję zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki cudowne! Raz w życiu robiłam haft matematyczny na Slot Art Festiwal w Lubiążu. Zainspirowałaś mnie, wyszukałam już wzory próbuję ponownie

    OdpowiedzUsuń