sobota, 2 lipca 2016

333. Kartki BN 2016 - podsumowanie czerwiec

Wytyczna w czerwcu - gwiazda, gwiazdka, gwiazdeczka


Tak jak myślałam temat był prosty, a Wasze interpretacje są cudowne :) 
Ile karteczek tyle interpretacji, a każda zupełnie w innym klimacie :)

Zapraszam do galerii naszych prac:

Anna Maksymiuk 

Ania wykonała też zaległą karteczkę kwietniową







Natalia F

Alicja

Małgorzata Zoltek


Eniutek

Małgosia X 


Ania 

Iwona - dołączyła do nas od czerwca i nadrobiła całe pół roku :) 

Czerwiec

Maj - gnom

Kwiecień - gałązka choinki

Marzec - kokardka

Luty - bombka

Styczeń - coś czerwonego

***
Czy u Was w domach też się na Was dziwnie patrzą, gdy w środku lata robicie kartki na zimowe święta?

***
Gdyby chciał ktoś do nas dołączyć to zapraszam na wytyczne lipcowe.

30 komentarzy:

  1. same wspaniałości i podziw dla Iwony ;) Niewtajemniczeni spoglądają dziwnie na moje Bożonarodzeniowe twory w środku lata ;) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak ktoś będzie marudził w grudniu, że nie wyrabia to mu wytknę, że trzeba było tworzyć z nami cały rok :p O!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria kartek!
    Jestem pełna podziwu dla ilości interpretacji i zastosowanych technik :)
    Trudno wybrać faworytkę, bo każda czymś zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace...po prostu cudowne:)))
    Gdyby mi kazano wybrać...rwałabym włosy z głowy :)
    Gratuluję wszystkim dziewczynom..pięknych prac i wytrwałości !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki, a jaka różnorodność technik i podejścia do tematu!
    Brawa dla Iwony za nadgonienie poprzednich miesięcy :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace i świetne podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo piękne!!! Miłego weekendu, pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wysyp😊 dziewczyny się spisały 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja cie, ale śliczności. Jest na cym oko zawiesić. Wszystkie są cudne, oj mają dziewczyny zdolności :)
    Uleńko, fajna zabawa, na szczęście u mnie w domu rozumieją mnie i moje rękodzieło, więc nikt się niczemu nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podsumowanie,tyle wspaniałych prac i inspiracji w jednym miejscu i w ciągu miesiąca powstało.
    Dzięki Ula za zabawę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych gwiazdowych prac utworzył się piękny ,różnorodny i bogaty kosmos. Dziewczyny bawić się razem z Wami to dla mnie wyjątkowa przyjemność . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przegląd karteczek wspaniały. Różnorodność w jednym temacie zadziwiająca, ile można stworzyć.
    U mnie nikt nie zwraca uwagi na to, że latem robię hafty i kartki bożonarodzeniowe, bo męża to nie interesuje, a gości miewam mało, więc mogę robić co chcę i jakie chcę.
    Gratki dla Iwonki, że zrobiła karteczki za poprzednie miesiące.
    Teraz już nie będziemy narzekać, że nie mamy kartek do wysłania o czasie i to własnej produkcji, bo zapasy dzięki takim zabawom całorocznym, ciągle rosną.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny się postarały! Świetne karteczki.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie wspaniałe kartki! Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dużo ślicznych karteczek , co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały gwiazdozbiór, cieszę się, że i moje gwiazdki mogą w nim lśnić.
    W domu nie patrzą dziwnie na moje zimowe kartki, ale gdybym tak znajomym powiedziała, dla których w większości samo robienie kartek jest dziwactwem...:)
    Tulę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna galeria karteczek. Super zabawa i świetne efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow! widzę że dziewczyny na poważnie przygotowują się do świąt! i tyle prac, kązda inna i każda obłędna

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie,już się przyzwyczaili do moich dziwactw:)))ależ piękne karteczki koleżanki zrobiły:))jestem absolutnie zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne...aż mi się chłodniej zrobiło, jak sobie tak o zimie pomyślałam. Chłodniej i przyjemniej, i jeszcze piękne karteczki- tyle radości na raz w tym upale.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne karteczki dziewczyny zrobiły. Jaka różnorodność technik i kolorów. Brawo dla nich, dla Iwony za nadrobienie i dla ciebie za ten post. U mnie już się nie dziwują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale różnorodne, świetne kartki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja lubię zaglądać do tych podsumowujących galerii!

    OdpowiedzUsuń