Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

środa, 13 lipca 2016

342. Szum morza i BN z Inką

U Ewy w tym miesiącu króluje szum morza... 


U mnie standardowo zupełny minimalizm. Nie wiem czemu jakoś pomyślałam o syrenie i tak już zostało...
Ewuś może być taki minimalistyczna interpretacja?

***
Kartka do zabawy Inki przysporzyła mi trochę kłopotu. Przyznam, że pierwszy raz podeszłam do tematu liftu kartki. Poniżej oryginał...


Moja interpretacja
Jeżeli coś źle zrobiłam albo zrozumiałam to proszę o konstruktywną krytykę, żebym w przyszłości uniknęła tego typu błędów.


38 komentarzy:

  1. Piękne karteczki!!! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny lift, a karteczka z syreną jest śliczna sama w sobie, tam nawet nie było by sensu nic więcej dodawać :) Ja karteczki musiałam na razie odłożyć na dalszy plan, ale na pewno w terminie zdąże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki są piękne. A ta syrena cudna! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulciu, na pierwszej kartce widzę Małą Syrenkę(ale nie Arielkę, tylko tę z oryginalnej baśni Andersena...).
    A ten brykający w śniegu zajączek jest prześliczny!
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, Syrenka mnie urzekła :)
    A z liftem poradziłaś sobie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulo śliczne kartki stworzyłaś! No i ta do Inki przepiękna!!! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne,śliczna ta Syrenka,zaraz bajkowo się zrobiło .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko przepiękne karteczki i obie urzekają na swój sposób, ale zajączek jest fenomenalny:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki :)
    Kartka z syrenką jest przecudowna !!!
    Zakochałam się w niej na zabój...delikatność i minimalizm. Cudo :)
    Uściski słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula świetne karteczki zrobiłaś . Ta z syreną mnie urzekła, tym bardziej że miałam duży kłopot z interpretacja tematu Ewy. Na Syrenkę nie wpadłam :-)
    Co do drugiej kartki to sama w sobie jest cudna, ale jeżeli chodzi o lifting to moim zdaniem brakuje na niej jednego elementu, a mianowicie poprzecznej wstążeczki ale w sumie to Inka ma tu głos decydujący :-)
    Buziaczki i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak myślałam o tej wstążce, ale jakoś mi w żaden sposób nie pasowała i pozostała tylko kokardka przy bombce...

      Usuń
  12. Jak dla mnie to obie spełniają warunki zadania. Śliczne grafiki wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka z syrenką robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś bajkową karteczkę morską.
    Liftu też się boję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki, syrena wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczne karteczki, obie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kartki! Morza szum... z syreną jest świetna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kartki są bardzo ładne:) z wyzwaniami poradziłaś sobie na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach no o to chodzi!!! Lift to nasza wersja, opieramy się na wzorze dostosowując go do własnej wizji, do użytych materiałów, i tak jak u Ciebie, nie wszystkich elementów MUSIMY użyć, jak stwierdzimy, że czegoś by było za dużo, omijamy :) czyli - zadanie na 5! wg starej skali ;) A morskie opowieści przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka z syreną bardzo mi się podoba :).

    U mnie chyba będą rybki i muszelki ...

    Druga też jest super i nawet bardziej mi się podoba niż oryginał ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulka! Obie karteczki są urocze, Ale ta z Syrenką jest taka oryginalna - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. a co byś ty chciała krytykować,dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki, podoba mi się ta z syrenką, jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten minimalizm :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż tu można napisać Uleńko, zwyczajnie świetne obie karteluszki, syrenka - pomysł przedni a lift kartki niesamowity :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Syrena jest ekstra :) Co to lift, to nie wiem, więc niestety Ci nie powiem, czy technicznie dobrze. Ale! Kartka druga kartka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znów zachwycasz swoimi kartkami! Obie wyjątkowo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak morze to i "Mala syrenka", bardzo slusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne karteczki, ta morska, z syrenką wprost zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  30. Minimalizm? - za to śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny lift - kolory ,grafika idealnie zestawione :-))) Syrena urocza :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne prace! Kartka - lift bardzo zimowa, choć z zajączkiem (to tu nie wielkanocnym :)

    OdpowiedzUsuń