środa, 13 lipca 2016

342. Szum morza i BN z Inką

U Ewy w tym miesiącu króluje szum morza... 


U mnie standardowo zupełny minimalizm. Nie wiem czemu jakoś pomyślałam o syrenie i tak już zostało...
Ewuś może być taki minimalistyczna interpretacja?

***
Kartka do zabawy Inki przysporzyła mi trochę kłopotu. Przyznam, że pierwszy raz podeszłam do tematu liftu kartki. Poniżej oryginał...


Moja interpretacja
Jeżeli coś źle zrobiłam albo zrozumiałam to proszę o konstruktywną krytykę, żebym w przyszłości uniknęła tego typu błędów.


38 komentarzy:

  1. Piękne karteczki!!! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny lift, a karteczka z syreną jest śliczna sama w sobie, tam nawet nie było by sensu nic więcej dodawać :) Ja karteczki musiałam na razie odłożyć na dalszy plan, ale na pewno w terminie zdąże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki są piękne. A ta syrena cudna! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, na pierwszej kartce widzę Małą Syrenkę(ale nie Arielkę, tylko tę z oryginalnej baśni Andersena...).
    A ten brykający w śniegu zajączek jest prześliczny!
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, Syrenka mnie urzekła :)
    A z liftem poradziłaś sobie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulo śliczne kartki stworzyłaś! No i ta do Inki przepiękna!!! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne,śliczna ta Syrenka,zaraz bajkowo się zrobiło .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko przepiękne karteczki i obie urzekają na swój sposób, ale zajączek jest fenomenalny:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki :)
    Kartka z syrenką jest przecudowna !!!
    Zakochałam się w niej na zabój...delikatność i minimalizm. Cudo :)
    Uściski słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula świetne karteczki zrobiłaś . Ta z syreną mnie urzekła, tym bardziej że miałam duży kłopot z interpretacja tematu Ewy. Na Syrenkę nie wpadłam :-)
    Co do drugiej kartki to sama w sobie jest cudna, ale jeżeli chodzi o lifting to moim zdaniem brakuje na niej jednego elementu, a mianowicie poprzecznej wstążeczki ale w sumie to Inka ma tu głos decydujący :-)
    Buziaczki i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak myślałam o tej wstążce, ale jakoś mi w żaden sposób nie pasowała i pozostała tylko kokardka przy bombce...

      Usuń
  11. Jak dla mnie to obie spełniają warunki zadania. Śliczne grafiki wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka z syrenką robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś bajkową karteczkę morską.
    Liftu też się boję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, syrena wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne karteczki, obie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki! Morza szum... z syreną jest świetna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie kartki są bardzo ładne:) z wyzwaniami poradziłaś sobie na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach no o to chodzi!!! Lift to nasza wersja, opieramy się na wzorze dostosowując go do własnej wizji, do użytych materiałów, i tak jak u Ciebie, nie wszystkich elementów MUSIMY użyć, jak stwierdzimy, że czegoś by było za dużo, omijamy :) czyli - zadanie na 5! wg starej skali ;) A morskie opowieści przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka z syreną bardzo mi się podoba :).

    U mnie chyba będą rybki i muszelki ...

    Druga też jest super i nawet bardziej mi się podoba niż oryginał ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulka! Obie karteczki są urocze, Ale ta z Syrenką jest taka oryginalna - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. a co byś ty chciała krytykować,dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki, podoba mi się ta z syrenką, jest bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten minimalizm :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż tu można napisać Uleńko, zwyczajnie świetne obie karteluszki, syrenka - pomysł przedni a lift kartki niesamowity :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Syrena jest ekstra :) Co to lift, to nie wiem, więc niestety Ci nie powiem, czy technicznie dobrze. Ale! Kartka druga kartka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znów zachwycasz swoimi kartkami! Obie wyjątkowo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak morze to i "Mala syrenka", bardzo slusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne karteczki, ta morska, z syrenką wprost zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny lift - kolory ,grafika idealnie zestawione :-))) Syrena urocza :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace! Kartka - lift bardzo zimowa, choć z zajączkiem (to tu nie wielkanocnym :)

    OdpowiedzUsuń