czwartek, 1 września 2016

358. Kartki BN 2016 - wrzesień wytyczne

Wytyczna na wrzesień: śnieżynka

W nagrodę za piękne kartki i życzenia dla Izabeli z okazji jej urodzin wytyczną na ten miesiąc wymyśliła dla Was właśnie ona :)

Moje śnieżynkowe karteczki :)
Pierwsza karteczka ze śnieżynką wg wzoru Moniki Blezień wyhaftowaną na czerwonej kanwie 18ct jedną nitką muliny Ariadna.  
Papier od Małgosi, kanwa od Violi :)
Druga karteczka z drewnianą śnieżynką i śnieżynkowymi naklejkami...
... ozdobiona przedostatnią gwiazdą betlejemską od Joli :)
Trzecia karteczka na papierze od Małgosi z drewnianą śnieżynką w roli głównej.
Małe śnieżynki od Ewci.
Czwarta karteczka również na papierze od Małgosi z drewnianą śnieżynką w roli głównej.
Śnieżynkę przyozdobiłam dżetami.

Prawda, że prosty temat :) 
Możliwości jest nieskończona ilość, a znając Waszą pomysłowość znowu zaskoczycie mnie cudownymi kartkami, na które czekam do końca września.


Banerek dla chętnych :)



Z pośród osób, które wykonają karteczkę wrześniową moja prywatna maszyna losująca, która wymyśliła temat wylosuje jedną osobę, która otrzyma trochę przydasi do robienia kartek. W losowaniu biorą udział osoby, które wykonały co najmniej trzy kartki od początku trwania zabawy łącznie z wrześniową. Osobę, która wygrała ogłoszę wraz z wytycznymi na październik.
***
Jedna uwaga organizacyjna - bardzo proszę jeśli piszecie posta pamiętajcie o podpięciu linka... żabka głodna czeka, a ja muszę szukać po Waszych blogach czy pojawił się wpis... Zaoszczędziłoby to mi dużo czasu i pracy. Z góry dziękuję za zrozumienie.
***
Zabawy "kartki BN przez cały rok" możecie znaleźć też u Ani i Inki.
U Ani robimy trzy karteczki w ciągu miesiąca (w tym jedną bożonarodzeniową), a u Inki jedną. W obydwóch przypadkach dziewczyny dają wytyczne do kartek. Można dołączyć do ich zabaw w dowolnej chwili :)

38 komentarzy:

  1. I sypnie śniegiem na wrześniowych kartkach :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i fajnie, coś wymodzimy, bo Izabelka wybrała świetny, uniwersalny temat. Twoje karteczki superowe, i narobiłaś ich całe multum.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki Uleńko...ogromnie mi się podobają ale najbardziej zachwycam się haftowaną śnieżynką:)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śniegiem sypnęło...
    Może karteczki, które przygotujemy sprawią, że w tym roku będą piękne, białe Święta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pierwsza wrześniowa kartka jest WOW:) postaram się i ja coś dorzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się marzą białe święta,może naszymi śnieżynkami je wywołamy.Ulcia temat prosty i przyjemny ,na bank coś się zrobi.
    Pozdrawiam pourlopowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki poczyniłaś, Ulka, hafcik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaj fajnie, zasypie nas tu śnieżynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że podołam wyzwaniu i zrobię kartkę ze śnieżynką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki ze sniezynkami prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe karteczki, szczególnie ta haftowana. Temat bardzo wdzięczny, szerokie możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula twoja córcia wybrała fajny temat , dużo inspiracji i możliwości co widać po twoich kartkach , wszystkie świetne , niezły hurcik zrobiłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i idę myśleć co wybrać , bo pomysłów mam pełną głowę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny temat zapodała Izabelka.
    Ja się oczywiście bawię:)
    Całuski, Ulciu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatycznie:) i Twoje karteczki Ulo śliczne!!! Podziękuj prosze Córci za fajny temat:) uściski przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ,śnieżny hurcik stworzyłaś :-))) Temat wspaniały :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie karteczki bardzo lubię, prościutkie, nie przeładowane. Śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Cudowne Karteczki, A Tą ostatnią pięknie zdobią te dżety - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna propozycja, muszę się tym razem szybciej zorganizować:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że temat Ci się spodobał, bo tyle pięknych karteczek zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki zrobiłaś. Śnieżynkę już mam, zapomniane papiery świąteczne wygrzebane z dna szafy więc kartka też będzie.
    Uleńko, dziękuję ... kryzys minął, zabieram się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki cudne!!! Ta pierwsza haftowana, fantastyczna!!! Ależ Ty masz pomysłów, ja na razie wymyśliłam jedną świąteczną, a u Ciebie taki wysyp :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale będzie śniegu!:) Śliczne te twoje kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula, pięknie pokazałaś te śnieżynki! Cudne są! Nie przypuszczałam, że papier którego użyłaś, tak fajnie będzie się prezentował. Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Są piękne te karteczki. Wzorek śnieżynki na czerwonej kanwie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. z ogromną nieśmiałością przyłączam sie i ja:)
    nie wiem czy uda mi sie w kolejnych miesiącach, ale gdy przeczytałam wytyczne to pomyślałam, ze spróbuję:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne śnieżynki zagościły na twoich karteczkach.

    OdpowiedzUsuń