Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

niedziela, 18 września 2016

367. Wrzesień z Ewcią i Inką

U Ewci szóste wyzwanie pod znakiem deszczu i akcesoriów. 

Na karteczkach dziewczyn królują parasole i pada deszcz. U mnie nie ma parasola i jest deszczowo po deszczu, nie wiem czy taka interpretacja zadowoli Ewcię, ale tak mi się zwizualizowało w głowie i musiałam tak właśnie zrobić. Oczywiście moja kartka to najczystsza forma simple & clean.
Napis pomalowany farbami akrylowymi i glossy accents.
Róża po deszczu przystojona w krople z glossy accents.
I jak Ewuś może być?

***
Natomiast u Inki w tym miesiącu królują stemple i media, ani z jednym, ani z drugim mi nie po drodze..., ale nie poddałam się i powstała taka oto karteczka:
 Tło ostemplowałam zielonymi choinkami i czerwonymi bałwankami.
 Gałązka i sarenka pomalowane kredkami akwarelowymi i podkreślone glossy accents. 
Napis pomalowany złotą farbą akrylową i glossy accents.

Inko mam nadzieję, że spełniłam Twoje oczekiwania chociaż w minimalnym stopniu.

***
Dziękuję za takie miłe przyjęcie mojego pudełeczka.

35 komentarzy:

  1. Piękne - szczególnie ta róża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie poszło! Obie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne karteczki, a ta róża w kropelkach deszczu jest piękna!!! Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Nad pierwszym wyzwaniem intensywnie myślę, drugie mam za sobą.
    Z pierwszym i drugim świetnie sobie poradziłaś :)
    Też myślałam nad roślinką w kroplach deszczu jak Twoja róża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulciu, zachwyciła mnie róża skąpana w kroplach deszczu.
    Twoja kartka stempelkowo - mediowa też mi się bardzo podoba: niezwykle harmonijna i nastrojowa.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są śliczne!
    Uwielbiam Twój minimalizm, Ulciu :)
    To mediowanie i stemplowanie to dla mnie czarna magia.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulcia w karteczkach jesteś doskonałą twórczynią. Dziewczyny muszą przyjąć Twoje tematyczne interpretacje bez dwóch zdań. Osobiście bardziej skłaniałabym się ku pierwszej z różą, ale i druga zasługuje na pochwały, bo postarałaś się w niej o wszystko, co było wymagane.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki, a róża zachwyca:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kolorystyka karteczki świątecznej. Delikatna i intrygująca. Tło przypomina mi ściany ozdabiane wałkami - mam nadzieję, że nie tylko ja pamiętam takie ściany :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki wyszły super :DDD. A ta róża to wygląda jak żywa :DDD. Ula, ja to Cię podziwiam, toż Ty masz głowę pełną pomysłów i co by nie było to zawsze sobie poradzisz :DDD. Też bym tak chciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki...pięknie poradziłaś sobie z mediami kochana!
    Różyczka zachwycająca, jak robiłaś te kropelki rosy Uleńko ?
    Uściski ślę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kropelki rosy zrobione są specjalnym preparatem do szklenia glossy accent :) bez problemu znajdziesz go w wielu sklepach np: http://www.retrokraftshop.pl/pl/685-glossy-accents-59ml.html

      Usuń
  12. Świetny wpis, super karteczki :)


    Przy okazji zapraszam do mnie, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ula przepiękne są te krople deszczu na róży, świetna kartka powstała. Z mediami też mi po drodze, ale wybrałam podobna wersje do Twojej, moje tło kartki też postemplowałam . Efekt super, kartka bardzo oryginalna i myślę że Ince też się spodoba. Ważne że się nie poddałaś i karteczki powstały.
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiu fiu! mnie bardzo się podoba - samodzielnie stworzyłaś piękne, wyjątkowe i świąteczne tło - może udawać papier do scrapów :) pierniczkowo wyszło! i glossy i kredka - mediów moc!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie błyszczą kropelki. Kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko, obie karteczki wspaniałe! Ta z różyczką niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są, znowu mamy co podziwiać u Ciebie. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, ale ta róża powaliła mnie na kolana. Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulcia cudne obie karteczki, ale ta różą jest po prostu wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne karteczki, chociaz teraz najbardziej wzycham do deszczowej róży;) U mnie wciąż bez deszczu:(
    Pozdrawiam Uleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wspaniałe krople deszczu! Mega mi sie podobają:) swietnie Ulo wyglądają!!! A stempelkiem karteczka tez wyszła fajna:) grunt to dobra zabawa!!! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko! Mnie podobają się obie karteczki, Róża cudownie wygląda z tymi kroplami - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Róże same w sobie są tak piękne, że nie wymagają specjalnej oprawy. C&S im w zupełności wystarczy. Karteczka świąteczna też bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ mi się ta świąteczna karteczka podoba:) Choć róża w deszczu też ciekawie się zaprezentowała u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż się chce pogłaskać sarenkę po tej lśniącej sierści ;-) Świetna mediowa kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna interpretacja deszczu! Brawo! Jak widać wcale nie musi być szaro i ponuro!

    OdpowiedzUsuń