Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 24 września 2016

370. Wrzesień z Anią

Wrzesień u Ani pod znakiem renifera, zająca i koronki...

Zając z jajem... u mnie z jajami ;)

 Ja generalnie nie jestem bardzo koronkowa... koronka w postaci kokardki.

Boże Narodzenie i minimalizm...

 I na koniec karteczka z haftem, który zaproponowała Ania.

 Kolaż dla Ani. 
Dzisiaj bardzo oszczędnie w słowach... dopada mnie jesienna depresja... za oknem zimno, buro i ponura... pada deszcz...

46 komentarzy:

  1. Ula, karteczki jak zwykle pięknie przemyślane i wykonane :)
    Chociaż za koronką nie przepadasz, to właśnie te niebieskości skradły moje serducho.
    Super grafika z zającem i świetne rogate hafciki!
    A u mnie jeszcze dziś cudne słoneczko ☺
    Nie daj się jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  2. reniferka widziałam już na kilku blogach i niby ten sam a każda kartka inna i tak samo zachwycająca:)
    u nas nawet świeci słońce, ale przeziębienie i tak załapałam.
    Trzymaj się ciepło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki, motylki są piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wszystkie karteczki są świetne. Depreseję wygoń i nie pozwól jej się zadomowić 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Misz masz cudo! I Boże Narodzenie i Wielkanoc i wiosna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, piękne kartki, ale najpiękniejsza ta z koronkową kokardką: niebieściutka, z gałązką niezapominajki i motylami: wszystko, co lubię.
    Kochana, u mnie też szaro, ponuro, leje i do tego strasznie zimno. Ale my się nie damy, prawda?
    Całuski cieplutkie - na przekór pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki Uleńko. Kapitalnie wyszły haftowane łosie ale najbardziej podoba mi się właśnie ta z koronką - leciutka i delikatna kompozycja. Podobno wraca ciepło, może jesień nie będzie całkiem smutna. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleczko, mnie depresja dopada bo ciągle tylko słońce i słońce, a deszczu brak już bodajże od lipca, a i wtedy nie było za dużo:( Straszna susza, nie ma dnia by przynajmniej raz strażacy nie wyjeżdżali do pożaru:(
    Karteczki śliczne!
    Pozdrawiam Uleczko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne kartki, ciężko wybrać najpiękniejszą☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki Uleńko. A jesiennej depresji powiedz, niech idzie precz, powodzenia życzę.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wszystkie kartki !!! Hafty cudne ,motyle na koronkowej też a zając z jajami to fantastyczna grafika :-))) Nie poddawaj się depresji jesiennej ! Ja na tapetę na pulpicie ściągnęłam sobie cudną plażę z przejrzystą ,turkusową wodą obok niej i jak mi się robi marnie to się wgapiam przez chwilę a później biorę się do roboty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko! Karteczki są Przeurocze, Jelonek Bardzo mi się spodobał - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki! Może na poprawę nastroju jakiś mały kolorowy hafcik? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne :) dla mnie najładniejsza to motylkowa:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki śliczne, mnie depresja jeszcze nie dopadła trochę się ciesze z tych coraz dłuższych wieczorów gdyż w moim przypadku sprzyjają wyciszeniu i pracy nad hafcikami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje typy to niebieska z motylami i ta ostatnia z haftem - urzekające! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie!!! Ten jeleń z bombkami to mój faworyt :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ostatnia podoba mi się najbardziej :) jest przeurocza, buzia się śmieje jak się na nią patrzy ;)
    ja ogólnie jestem ostatnio strasznie senna - co jest do mnie niepodobne... i w sumie, może to wina zbliżającej się jesieni...?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula świetne kartki przygotowałaś. Wszystkie mi się podobają bo wszystkie mają coś w sobie. Zającowa ma świetną grafikę, koronkowa w pięknym błękicie z radosnymi motylkami a rogacizna rewelacja. Zaliczam oczywiście z radością na szósteczkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki ,czyli kolejne zadanie zaliczone jak nic.
    Pozdrawiam Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No no karteczki pierwsza klasa. Rogate ranczo nam się robi haha. Okolicznościowa skradła moje serduszko. U mnie niestety nie pada a chciałabym ale za oknem juz szarość częściej się pojawia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne karteczki, wykończone elegancko, z gustem i smakiem! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uleńko może i krótko ale za to jak pięknie i kolorowo, super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki zrobiłaś. Powinnam zachwycać się się to z koronką, bo bardzo lubię i koronki i połączenie niebieskiego z bielą, ale to kartka z zającem skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne te kartki :) I nie smuć się, popatrz na te wszystkie piękne kartki - toż to powód do radości - uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Ulus a u nas słonecznie, podsyłam kilka promyczkow na poprawę nastroju a karteczki śliczne:)! Przytulam do serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki, a łosiek wspaniały! Będzie dobrze - nie dołuj się! Ściskam energetycznie i optymistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne prace. Tak różne i wyjątkowe. Głowa do góry Kochana jesien też potrafi być cudna.
    Dużo słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ula karteczki wyszły pięknie, a ta z łosiem jest taka zupełnie pode mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne karteczki! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. A tutaj wysyp pięknych kartek u Ciebie :) Renifer z bombkami chodzi już za mną od dłuższego czasu ,wręcz mnie prześladuje :) Chyba muszę go wyszyć :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda kartka ma swój niepowtarzalny urok . Mnie najbardziej podoba się renifer - uroczy rogacz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne karteczki. Ty to masz głowę pełną pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne karteczki :) Możesz inspirować nimi. Wszystkie wykonane przez jedną osobę, a tak rożne i tak doskonale skomponowane.

    OdpowiedzUsuń