środa, 5 października 2016

376. Podaj dalej_3

Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Ja otrzymałam prezent od Tiny w lipcu, a u mnie na podaj dalej zapisała się Anita i Basia.
Prezenty dla dziewczyn są prawie identyczne z drobnymi szczegółami ;)

Paczuszka dla Anitki :) 
 Karteczka, notes i podkładka pod kubek

Paczuszka dla Basi :) 
 Karteczka, notes i podkładka pod kubek 

Takie małe i proste paczuszki już doszły. Mam nadzieję, że dziewczyny są chociaż minimalnie zadowolone.
A już wkrótce ogłoszę kolejne Podaj dalej, bo dotarła do mnie paczuszka od Małgosi :)

28 komentarzy:

  1. Śliczne paczuszki! Można pozazdrościć! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Uleńko 💐 wszystko śliczne, po niedzieli dopiero będę mogła powoli powrócić w blogowy wir😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulciu, piękne paczuszki i na pewno Dziewczyny są bardzo zadowolone.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Ulo przygotowałaś!!! Pozdrowionka przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle cudownych rzeczy :-) "Podaj dalej to "bardzo fajny pomysł, zazdroszczę uczestniczkom. Muszę częściej zaglądać na Twojego bloga, mam chęć przyłączyć się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam śliczne prezenty.
    Bardzo ci Ulu dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe i proste? Paczki są wypasione i cudne,.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta zabawa, zapisujesz się i czekasz, zapominasz ... a tu przychodzi paczucha :) Cudne przygotowałaś prezenty, a taka podkładka pod kubeczek to skarb. Wielkie brawa !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności!!!!!!!!JA tu wklejałam posta przez tel...zdjecie kartki mi się nie zapisało a ty już u mnie :) poprawiłam:) Karteczka i przydasie cudne DZIĘKUEJĘ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh... zupełny przypadek ;) akurat się zalogowałam :)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  10. Uleńko! Piękne prezenty przygotowałaś - Pozdrawiam Cię Goraco

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko, świetne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś z tymi paczuszkami 😀 Kto by nie był zadowolony ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paczuszki powędrowały do dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula super prezenty przygotowałaś dla dziewczyn . Ja się już w to nie bawię , Niestety trafiła mi się nieuczciwa osoba , do dziś nie otrzymałam swojego prezentu z przed chyba 2 lat :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne paczuszki:))słodkie te notesiki:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności stworzyłaś, a notesiki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna paczuszki przygotowałaś! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała zabawa i cudowne prezenciki przygotowałaś, Ulciu; też kilka razy brałam w niej udział- super się bawiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe paczuszki przygotowałaś :) Dziewczyny na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paczuszki. Zabawa goni zabawę :) To moje Podaj dalej jakieś nietypowe bo do 3 osób.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paczuszki przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ula, przygotowałaś same cudeńka :) Teraz wiem dla kogo karteczki z monogramami poleciały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne niespodzianki! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń