Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (154) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (184) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (30) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (45) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

piątek, 6 stycznia 2017

432. Styczeń z Anią

Druga edycja zabawy u Ani rozpoczęła się od BINGO, gdyby  ktoś chciał dołączyć do zabawy to zasady znajdzie Tutaj

Boże Narodzenie - czerwony + zwierzę + ramka 
 lub zwierzę + napis + grafika
Okolicznościowa - kwiat/roślina + sznurek + czerwony
 lub sznurek + napis + koło
Wielkanoc - zrobiłam, aż 4 kartki, bo mimo, że robiłam je z Anią cały rok to bardzo mało ich mam, a święta tuż, tuż ;)
Wszystkie można podciągnąć pod linijkę - zwierzę + napis + grafika








Collage dla Ani

Dziękuję za Wasze komentarze :)

43 komentarze:

  1. Ulciu, idziesz jak burza:) Tyle kartek i do tego same cudności. Piękne są te wielkanocne grafiki!
    Tulę mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba już nudne, ciągle chwalę twoje kartki, dzisiaj też!
    Grafiki wielkanocne gdzieś już chyba widziałam, czyżby wśród moich zasobów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne grafiki na kartkach :-))) To dobry pomysł z kartkami wielkanocnymi ,kolejne święta za chwilę nadejdą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki epiękne i jak dużo! (Ulcia, na wielkanocne to się szykuj;-D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła produkcja:) Piękne karteczki powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne Ulus! Bardzo mi sie podobaja:) najbardziej te wielkanocne! I faktycznie z nimi trzeba sie sprężyć bo do kwietnia zleci migiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne te wasze kartkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale karteczki, wielkanocne to wysyp i super grafiki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Początek stycznia a tu taki wysyp cudnych karteczek. Te wielkanocne grafiki są wspaniałe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula ciesze się , że jesteś nadal w zabawie. Świetnie sobie poradziłaś ze styczniowymi wytycznymi. Myslę że to bingo wszystkim się spodobało bo idziecie jak burza z kartkami. Fajnie że zrobiłaś więcej wielkanocnych kartek, wiadomo już niedługo będą potrzebne.
    Grafiki świetne wybrałaś , wszystkie kartki mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. No jestem pod wrażeniem:))ile kartek już zrobiłaś a dopiero rok się zaczął:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kartki, te grafiki są piękne- jeszcze raz dziękuję Ci za nie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urocze są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki, bardzo ładne są te grafiki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze się nie zabrałam, a Ty lecisz hurtem, a do tego jakim ślicznym! Wszystkie są przepiękne!
    Buziaczki Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula, Twoje kartki za każdym razem zachwycają mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Karteczki wszystkie jak jedna są Piękne, A ilość Imponująca - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulcia piękne karteczki,ale Ty przecież zawsze robisz je ślicznie w rozsądnych ilościach .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem ilości karteczek :) Wszystkie piękne, ale ta pierwsza jest taka milusia:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile karteczek... a wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulo wspaniałe karteczki! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki, bardzo podobają mi się wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne grafiki wybrałaś i śliczne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudeńka! Kocurek na pierwszej jest przezabawny. Wspaniale zinterpretowane tematy. Widzę Uleńko, że poważnie już myślisz o Wielkanocy, ja chyba też muszę przyspieszyć.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńko piękne grafiki szczególnie ta z kotkiem i dziewczynką. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Co jedna to piękniejsza :) Ale się rozkartkowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każda wyjątkowa :) Super interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie wesołe te karteczki, trzymam kciuki za kolejna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki Uleńko :* grafiki są urocze :)
    A Ty wiesz, że Wielkanocnych rzeczywiście mam mało, a wręcz nic. Dobrze, że mi przypomniałaś, bo rzeczywiście mało czasu zostało.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał!!!Piękne kartki zrobiłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kartki! Wróżka jest przecudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała kolekcja:) Zajączkowe są urocze, ja uwielbiam zajączki:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super karteczki wykonałaś! Piękne grafiki, piękne kompozycje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uleńko pędzisz jak błyskawica. Ja jeszcze się nie przysiadłam. Piękności. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale wysyp kartek,jak dla mnie to z kotem nr.1

    OdpowiedzUsuń
  38. Super karteczki przygotowałaś:)
    Oj ja też Wielkanocnych kartek mam niewiele. Przez cały rok to chyba w zabawie u Ani na bożonarodzeniowych się skupiałam i to pewnie dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie mi się podobają! Nie potrafię wybrać najpiękniejszej! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń