Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

wtorek, 10 stycznia 2017

435. Pióra i motyle u Ewy

Chyba zwariowałam... Biorę udział w kolejnym wyzwaniu karteczkowym, tym razem u Ewci robimy karteczki wielkanocne - 12 kartek w 12 tygodni. Tempo szalone :)

I etap zabawy to słoik na kasę na wysłanie zrobionej kartkę.
 Mój słoik w optymistycznych kolorach :) Słoik nie za duży, ale stawiam na bilon...
Pierwsze wyzwanie u Ewci - to pióra i motyle.
Moja karteczka wraz ze słoikiem - w słoiku jest 15 zł, bo zrobiłam już wcześniej 4 kartki w zabawie Ani i założyłam 3 zł/kartkę - PP planuje podwyżki od lutego nie wiadomo jakie, więc z zapasem. 
Karteczka - motyl od Goji, pisanka od Ewy, motylki wykonane pastą strukturalną drobnoziarnistą

Maskę z motyli wykonałam przy użyciu tekturki z recyklingu (motylki już dawno zostały wykorzystane do prac została sama "wytłoczka")
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy - Maski


36 komentarzy:

  1. Ula Twoje kartki niezmiennie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i jaki super pomysł z tą tekturką wykorzystaną do maski:)
    Dziewczyny Wy to jednak skarbnicą wiedzy jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie,na kolejne kartkowanie się nie zapiszę,ale pomysł ze słoiczkiem jest bardzo fajny,tym bardziej,że poczta planuje podwyżki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka i słoiczek! Ciekawe masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj korciła mnie ta zabawa, odpuściłam jednak 😊
    Fajowa karteczka, ja od koleżanki uprosiłam jeden listek wytłoczek tez z myślą o zrobieniu maski😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w klubie Ula , ja tez oszalałam albo jak kto woli mózg mi zamarzł bo też się zapisałam u Hubci na kartki wielkanocne. Twoja jajo na piórkach i z motylkiem jest super. Może damy jakoś radę , jak nas wcześnie z domu nie wywalą za zaniedbywanie obowiązków :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo..., i właśnie tego Aniu się najbardziej obawiam ;)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za wyzwanie. Ten słoik na kasę jest świetny ;)
    I życze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzasz radę! Ubiegły rok to przecież pokazał, co by dziewczyny nie wymyśliły , zawsze tworzyłaś cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka mega! Chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę jaki recykling. Okazuje się, że wszystko się może przydać, bo efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna karteczka!urzekł mnie pomysł połączenia tego dużego jaja i motyle, do tego maski, super, pomysł do zgapienia��

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulcia weź mnie nie strasz. To że znowu podwyżka, to już jest przerażające, mam jednak nadzieję że to będzie o 10 - 20 groszy a nie o złotówkę, bo to już by była przesada, a ja pójdę z torbami przy takiej ilości jaką wysyłam w ciągu roku :)

    Słoiczek fajny, wesolutki i już nieźle nakarmiony. A karteczka z motylem super.
    I zastanawiam się jak ja musiałam oszaleć, bo oprócz Waszych4 zabaw kartkowych to jeszcze zapisałam sie na kilka wyzwań i wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z motylkami (już nic nie będę wyrzucać)!
    Karteczka i słoiczek prezentują się bardzo wiosennie.
    Ps. Widzę Uleńko, że liczba wyświetleń dochodzi do 100.000 - gratuluję i kolejnych takich życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna karteczka i super słoiczek.
    Też zapisałam się na zabawę u Ewy, bo kartek świątecznych trochę potrzebuję - mam tylko nadzieję, że uda mi się wszystkie zabawy zmieścić czasowo.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko śliczna karteczka. Dzięki tym zabawom jest wysyp karteczkowy-ja sobie w tym roku zabawę u Ewci odpuszczam, chyba bym nie dała rady tyle karteczek stworzyć. Słoiczek ozdobiłaś fajnie i kasiorki nie braknie na wysłanie karteczek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoiczek genialnie ozdobiony :) A kartki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak być powinno - ciekawa praca - pozdrawiam KI DT AP

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka urocza. Pięknie to wszystko połączyłaś. A pomysł ze słoiczkiem super.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tempo szalone, ale za to jakie piękne kartki powstaną i już powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulciu, ja tez zwariowałam i przystąpiłam do tej zabawy:)
    Piękna jest Twoja kartka, taka pełna wiosennej radości. Świetnie ozdobiłaś słoiczek.
    Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka Ulus sliczna a jaki okazały motyl!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko po pierwsze piękną kartkę zrobiłaś ,ślicznie zestaw motyla z piórkiem się zgrał .
    Mi też na głowę padło,że zapisałam się do Ewy,najwyżej pójdę z torbami ,a co mi tam
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna delikatna karteczka!
    Słoiczek fajniusio przystrojony, ciekawe czy sie zbieranie w nim pieniązków sprawdza. Ja bym wyciagała na różne potrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie z ta pasta wyszło, musze kiedyś też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula wariat z Ciebie :) Tyle prac! I wszystkie takie dopieszczone!

    OdpowiedzUsuń
  27. No i świetnie wyszło :) Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i delikatna ta motylowa kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Superowo! Kiedy Ty z tym wszystkim zdążasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) wtedy kiedy wszyscy w domu śpią...

      Usuń