niedziela, 26 marca 2017

482. Dzieci z koszykiem

To już 11 tydzień zabawy z Ewunią. Tym razem jako wyzwanie mamy - Dzieci lubią Wielkanoc + koszyk.

Moja karteczka powstała szybko i bez większych problemów, a wygląda tak:
 Napis od Zosi, a kwiatuszki od Joli :)
 Tekturkowy koszyk potuszowałam.

Tym razem w słoiczku wylądowała całkiem pokaźna kwota ;) Ten słoik to sobie chyba zostawię na zawsze :)

***
Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze. Staram się Was regularnie odwiedzać, choć nie zawsze zostawiam komentarz za co przepraszam. Doba stała się dla mnie za krótka. W przyszłą sobotę mamy bierzmowanie Sebastiana, więc mogę nie wyrobić się z ogłoszeniem wyzwania kwietniowego... postaram się, aby było w terminie.

***
Z racji użytego napisu karteczkę zgłaszam do
Altair Art Fan Miesiąca


28 komentarzy:

  1. Widać, że bez problemu, bo piękna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka! Poczochrana, podtuszowana - cudowna! Mam taki sam koszyczek, ale jeszcze nie zdążyłam sie za niego zabrać;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko tworzysz mistrzowskie kartki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka :* Grafika urocza.
    U mnie na chęciach niestety się skończyło robienie karteczek do Ewci.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna karteczka:)
    o słoiku sama pomyślała, żeby zostawić, w grudniu bedzie mniej boleć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , super poradziłaś sobie, do słoika to na upominki dla Siebie zbierasz? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula świetna ta kartka , zwłaszcza grafika.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta karteczka :) Znam ból za krótkiej doby... pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta karteczka z koszyczkiem Uleńko! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, Uleńko!
    Ps. Ja w tym roku 2 bierzmowania, ale dopiero w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna Ulus! Napis tez mi wpadł w oko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!
    Wiosenna i radosna :)
    Wywołująca uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest śliczna , taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapachniało wiosną i świętami :) Piękna kartka i super grafika dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawurowo sobie poradziłaś. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulciu, karteczka na medal.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne robisz karteczki. Wielkanocne wyjątkowe :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki z grafikami z dziećmi na każdą okazję są przesłodkie :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna grafika:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna karteczka wyszła,świetny ten koszyk,taki jakiś inny.
    POzdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna karteczka. A ja jeszcze z 10 wiszę

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała praca!!!Podziwiam Twój talent i pomysłowość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! Mnie leń zjada i nie mogę się zabrać za kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art

    OdpowiedzUsuń