niedziela, 23 kwietnia 2017

497. Kwietniowe kartkowanie

W tym miesiącu wszystkie kwietniowe wyzwania pokażę w jednym poście. 

Pierwsze wyzwanie u Inki - kwiecień plecień
Moja interpretacja wyzwania wygląda tak:



Chciałam Wam się przy okazji pochwalić, że moja karteczka marcowa została wyróżniona
Dziękuję za to wyróżnienie Ince i wszystkim głosującym to bardzo miłe wyróżnienie, a oto wyróżniona kartka:


***
W tym miesiącu w natłoku spraw nie powstała kartka do mojej zabawy... więc czas na kartkę do mapki ;)

Moja interpretacja

Gdyby ktoś chciał jeszcze dołączyć to zapraszam Tutaj.


***
Na koniec karteczki do zabawy u Ani. W tym miesiącu inspiruje nas Lidzia,która wymyśliła nam takie tematy:

Kolorowy tag z misiem


Prosta klasyczna kartka z żłobkiem


Dwie kartki w kształcie jaja






Banerek dla szefowej

***
Został mi perłowy do Danusi, ale jakoś na razie nie mam na niego pomysłu... do końca miesiąca jeszcze klika dni więc może się uda coś zrobić

***
Karteczki w kształcie jaja (użyłam napis, motylki i pisankę z napisem)

zgłaszam do Altair Art Fan Miesiąca


Wyszedł bardzo długi post mam nadzieję, że nie zanudziłam Was. 
Dziękuję za to, że zaglądacie, komentujecie! Dziękuję za to, że jesteście! Bardzo tego potrzebuję, bo w mojej głowie mam mętlik... zastanawiam się nad sensem blogowania itp.

64 komentarze:

  1. Ulciu, śliczne prace wyszły spod Twoich zdolnych łapek, a karteczki w kształcie jaja zachwycają :-)
    Gratuluję wyróżnienia!
    Kochana, odpocznij troszkę, zwolnij, daj sobie czas, ale nie zarzucaj blogowania - my czekamy na Ciebie i Twoje tworki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki cudne, jaja sa fantastyczne. Bo ja do tego Rzeszowa sie wybiore, zeby te pomysły z sensem blogowania ci wybic z głowy, niw wyobraźam sohie zeby kulskowa miało nie byc o NIe, w źadnym razie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh... straszysz??? To ja z utęsknieniem czekam na Twój przyjazd ;) A tak poważnie to ja będę tylko bloga nie będzie... chyba zatraciłam sens tego wszystkiego...

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Karteczka z wianuszkiem przepiekna :) jakeczkowe tez ślicznotki :0 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia odpocznij, publikuj rzadzie ale nie zamykaj bloga, ja tak jak Iwonka mówię, kurcze źeby ten Rzeszów był bliźej .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka do Inki zachwycajaca! Gratki za wyróżnienie:-D Wszystko piękne, zdolniacho...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia zastanawiasz się nad sensem blogowania? Pomyśl: Ile osób do Ciebie zagląda i z przyjemnością ogromną komentuje Twoje piękne prace? Ilu znalazłaś blogowych przyjaciół, którzy o Tobie pamiętają i gotowi są wesprzeć Cię dobrym słowem w chwilach zwątpienia? Dzięki blogowi świat poznał jaką twórczą osobą jesteś, jaką jesteś cudowną mamą, która potrafi dać siebie swoim dzieciom. Odsapnij, zrelaksuj się i bądź z nami nadal. Ściskam Cię mocno. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  7. sens ?
    że co?
    a gdzie ja takie śliczności poglądać będę ...nie ma innej opcji jak głowę podniesc do góry i czasem zaglądnąc do blogowych przyjaciół:)ja juz się biorę za sal...buziaki ta kartka z tym wiankiem mnie poraziła pięknotą swą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, cudne karteczki, podobają mi się szczególnie te w niebieskiej tonacji. A jakie śliczne jajeczka!
    Kochana, nie wyobrażam sobie, że mogłoby nie być Twojego bloga, no i Twojej zabawy karteczkowej. No nie wyobrażam sobie.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki!
    Uleńko odetchnij trochę od blogowania, ale nie zaprzestawaj zupełnie. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam bliżej do Rzeszowa!!! Bój się ;) Nawet nie myśl o zaprzestaniu blogowania! A karteczki prześliczne Ci wyszły, masz talent Ulcia! Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwy wysyp pięknych kartek!
    Hej! Głowa do góry, my czekamy na Twoje wpisy więc to ma sens!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce sens jest zawsze, tylko jest pytanie dlaczego to robisz? czego oczekujesz?co chcesz w zamian?Może Twoje oczekiwania przerosły Nas, ale to nie znaczy ,że musisz zaprzestać blogowania, masz pasję i dziel to z innymi,tworzyć dla innych to sukces..........Kochana Uleczko, pozdrawiam i ściskam Dusia











    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko, piękna kolekcja karteczek :)
    Każdy ma takie chwile zwątpienia odnośnie blogowania, tak mi się przynajmniej wydaje, może potrzeba troszkę oddechu, dania sobie trochę czasu. Taka mała przerwa może być chwila do nabrania pewnego dystansu. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki! Gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużone:)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. że przepraszam, że coooo???
    Ech wieją wiatry i mam nadzieję, że przeniosą Twoje myśli na dobre tory, wiesz, że jesteś ważna dla wielu osob w tym swiecie blogowym,
    buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki, wyróżnienie było zasłużone. Ze żłóbkiem jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powstało ich trochę, ale wszystkie śliczne! gratuluję wyróżnienia, bo karteczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki gratuluję marcowego wyróżnienia. Kwietniowa równie piękna, zachwyciła mnie. Jak Ty możesz mówić o sensie blogowania jak takie cudowności pokazujesz..miałoby to zniknąć?Nieee. Oczywiście to Ty Ulu zadecydujesz a jeśli jesteś tym przytłoczona to może mała przerwa się należy, mniejsza aktywność..ale.. bądź tu dalej, zostań..

    p.s mam kilka zaległych kartek na wyzwanie u Ciebie ale już gorliwie nadganiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze piękne karteczki!
    A po drugie nie wyobrażam sobie, że mogłoby Cie zabraknąć w blogosferze. Fakt, zaglądam tu dopiero od kilku miesięcy, ale to dzięki Tobie odważyłam się zacząć robić kartki, u Ciebie znajduję wiele pięknych inspiracji. Odpocznij trochę, a potem wróć do nas naładowana pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywne kartki a nastrój? każdy z nas blogując dochodzi czasem do punktu, w którym potrzeba mu albo zmiany, albo przerwy albo zastanowienia się co dalej i jak? i po co. Odpowiedzi znajdziesz, tylko daj sobie czas, odpocznij, odetnij się trochę i to samo przyjdzie, to ma być przyjemność :) czasem o tym trzeba sobie przypomnieć. Albo zatęsknić.
    Jaja są urocze! kartka na Rogasia bardzo wiosennie wyszła - do tła dorobiłaś całą resztę ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe karteczki otrzymałaś:)

    Uleńko - powiem jedno. Nie wyobrażam sobie blogowego świata bez Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulus , sama nie wiem co napisać bo w sumie nie wiem skąd ten mentlik jedli ze względy na brak czadu pisania bloga no to rozumiem ze czadu mamy coraz mniej a jest rodzina, praca... Ale nikt nie daje tu przymusu jak często pisac mamy posty... Jeśli chodzi o fanów to ich nie brak i o dobre duszyczki, zapewne zawsze bedziesz tworzyć a czy chcesz to pokazywać światu to musisz Kochana sama zdecydować!

    Karteczki sliczne szopka i te jajcowe najbardziej mi sie podobaja:):):)
    Sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki super! Gratuluję wyróżnienia!
    Widzę, że obu nam zimna wiosna kubeł wody wylewa na głowę.
    Ula, myślę że jakoś damy radę i każda podejmie słuszną dla siebie decyzję. Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula, nie wyobrażam sobie blogosfery bez Ciebie. A każdy ma czasem te trudniejsze chwile. Trzeba coś przemyśleć, zastanowić się, ustawić na nowo priorytety, zdecydować, na chwilę porzucić by znów z nową energią powrócić.
    Gdybyś chciała spotkać się i porozmawiać zadzwoń lub napisz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ula to się idź wyśpij zamknij komputer na tydzień a potem wróć. To jest niemożliwe żeby Ciebie miało tu nie być. Popatrz sobie na ten stos kartek wielkanocnych jakie dostałaś w tym roku, to wszystko dowody sympatii i Ty się zastanawiasz czy to ma sens??? Pisz tyle na ile starcza czy czasu i ochoty ale nie znikaj !!!
    Karteczki śliczne powstałe, na wszystkie zabawy. Jaja wyszły perfekcyjnie.
    Buziaki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie karteczkowej

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfekcyjne, jak zwykle.:)Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Że nad czym się zastanawiasz? A gdzie ja się będę inspirować, uczyć się od kogo będę tych pięknych cudów? Hę? Kochana masz taki talent, że Twoim obowiązkiem jest dzielenie się z nim innymi i zachwycanie nim świata! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba każdego dopada blogowy kryzys, ale jesteś Inspiracją i weź to pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uleńko, kartki cudne!!! Gratuluję wyróżnienia :DDD. I proszę nie strasz nas, bo jak to, nie będzie, że co chcesz nam zniknąć... Nie zgadzam się, nie wyobrażam sobie tego blogowego światka bez Ciebie. Bądź rzadziej, odpocznij, ale bądź!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulka karteczki śliczne-zreszta jak zawsze:-) Te jajcowate rewelacja. Gratuluję wyróżnienia.
    Co do blogowania to wiadomo zrobisz co ci serce mówi, ja też mam takie chwile że zastanawiam się czy jest sens to prowadzić tym bardziej że czasu tak mało ale nawet te pare komentarzy jakie się pojawiają pod opublikowanym postem zawsze dodają energii. Może kiedy nadejdzie piękna wiosna wszystko Ci się poukłada i będziesz w lepszym nastawieniu do blogowego świata. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokazujesz nam same wspaniałości, pięknie i ze smakiem wykonane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ulcia to tylko wiosenne przesilenie, dopada i mnie, ale że mam obowiązki zabawowe, to i motywacja wraca:)
    Jeżeli musisz to odpocznij ale nas nie porzucaj, plissssssss:)
    a karteczki jak zawsze cudne:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wyróżnienia! Karteczki cudne wszystkie.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kartki co jedna to piękniejsza,gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczki piękne:) Ulu, każdy ma chwile zwątpień i zastanawia się, czy prowadzenie bloga ma sens,ale kryzys mija i blogujemy dalej, więc odgoń wątpliwości i bloguj dalej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ulu, kazda z nas ma takie myśli w głowie . Czasem mamy wiele spraw w domu i mało czasu na blogowanie. Ale nigdy nie myśl o zaprzestaniu, będziesz miała pustkę... Robisz cudowne kartki, chetnie ja je oglądam i myślę, że nie tylko ja. Ulu myśl pozytywnie! Pozdrawiam cieplutko i trzymaj się. Karteczki piekne, szczególnie te w kształcie jaja:) Sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko! Karteczki wszystkie Cudowne ,Ale zachwyciły mnie ta pierwsza i te jajka są piękne,Uleńko Jeżeli
    mogę Ci Coś doradzić , to nie kasuj bloga od razu, Odpocznij sobie trochę a potem zobaczysz jak zatęsknisz za nami to wrócisz , Jeżeli stwierdzisz że wytrzymasz bez blogowania to wtedy skasujesz , Bo na siłę nie ma sensu coś robić , Ale myślę że jednak za nami zatęsknisz - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne karteczki wszystkie, te w kształcie jajka są naj naj :) Wszystkiego dobrego Ci Ulcia życzę, przesyłam gorące uśmiechy i ciepłe myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczne karteczki Uleńko! Miło na takie cudeńka popatrzeć:-)
    Ps.Tylko nie wciskaj tego znaczka z usuń! Odpocznij, poczekaj aż wiosna na dobre przyjdzie i odpędzi wszystkie złe myśli:-)
    Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Same śliczności:) Ulko gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne prace powstały! odpocznij, ale zostań bo jesteś inspiracją dla innych. pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ula to przesilenie wiosenne!!!Przejdzie i będzie dobrze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wyróżnienia! Cudne karteczki!
    Pozdrawiam najserdeczniej i buziaczki przesyłam!:-))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  44. produkcja masowa , ale jakaż piękna.!
    Dziewczyno - niczym mrówka pracowita - podziwiam!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Zasłużyłaś na wyróżnienie, bo cudne karteczki robisz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kartki zrobiłaś i o różnej tematyce. Jest co podziwiać :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ulcia ja krótko,cudne karteczki,jajeczkowe zachwycają mnie najbardziej .
    Przesyłam pozytywną energię ,w końcu musi kiedyś być lepiej ,nie ma co się smutać .
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie karteczki sa przepiekne. POdziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękną wianeczkową karteluchę stworzyłaś! Kolejne sa świetne także!

    A jeśli zatraciłaś sens blogowania, to może daj sobie czas, rozstań się z blogiem na chwilę, zwolnij tempo, bo narzucanie sobie częstego, ciągłego bycia w sieci nie ma sensu. To musi być przyjemnością, a nie przymusem. Jeśli zabiera Ci to zbyt wiele Twojego czasu, odpuść, bo ten kolejny modny wyścig - przedawkowany - też może zmęczyć.
    Twórz dla siebie, nie dla sieci. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czasami niech Ci nie przyjdzie do głowy przestać blogować! Kartki cudne! Szczególny te Happy Easter... <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Ulu Ty nie jesteś w stanie nigdy nas zanudzić. Przepiękne karteczki przygotowałaś. Co jedna to ładniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładna interpretacja wianka wielkanocno - zimowego :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty chyba dostaniesz kopniaka w kuperek...nawet niech Ci do głowy nie przychodzi zarzucić blogowania!
    Kto jak kto...ale Ty tu musisz z nami być!
    Kartki piekne...coraz piekniejsze.
    Chylę czoła w zachwycie i mocno ściskam :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ulu ja tylko mogę się podpisać pod tymi wcześniejszymi wpisami dziewczyn:). Kartki piękne, gratuluję wyróżnienia i życzę powodzenia w wyzwaniu. Nie rezygnuj z blogowania, bo zrobi się tak bardzo pusto, a my czekamy na Twoje kolejne urocze prace:). Daj sobie trochę wytchnienia i wracaj:). Pozdrawiam serdecznie i głowa do góry:).

    OdpowiedzUsuń
  55. Kartki przepiękne Ulenko :* zwłaszcza te w kształcie jajka.
    Powiem Ci, że ja też miałam ten dylemat, bo poprostu nie starczało mi czasu na wszystko. Napisanie posta - a piszę czasami eseje, załadowanie zdjęć a i wcześniejsze ich zrobienie, odwiedzenie wszystkich Babeczek o komentarzach nie wspomnę, tu obiad, tam pranie, Szymek, Mójci, zakupy, spacerek, mejle ........ Aaaaa gdzie czas na najprzyjemniejsze? Na tworzenie? A sen? W pewnym momencie byłam tak zmęczona, niewyspana, że nie mogłam patrzeć na bloga, a nawet na koraliki. Odkładałam chwilę napisania posta na następny dzień i następny .... Pojechałam do Rodziców z Szymkiem, nie wzięłam koralików, wyłączyłam internet w telefonie ... nie ma mnie dla nikogo. Poszłam do fryzjera, wyspałam się, poszłam z Moimci do kina :) jednym słowem potrzebna jest chwila wytchnienia od wszystkiego. I chociaż i tak uważam że mam dobrą organizację dnia i tzw. motorek w doopce to po czasie motorek traci moc :P i trzeba przerwy i dystansu. Polecam każdemu :)
    Ulcia trzymam kciuki :* naładuj bateryjki, zrób coś tylko dla siebie, aaaaaaaaa jakby co - wpadaj :* zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie różnorodności!!! Urokliwe i śliczne . Gratuluję wyróżnienia :) natomiast nie rozumiem zastanawiania się Twojego nad sensem blogowania :( Jak to chciałabyś Nas tak zostawić i zniknąć ?? Absolutnie się na to nie zgadzam !!!! I jak przyjdzie co do czego ,to zastrajkuję !!! Pozdrawiam Uleńko bardzo ciepło i myśl tylko pozytywnie nad blogowaniem inaczej Ci nie wolno :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne karteczki ,zwłaszcza wianek z zielenią w tle i jajeczka :-D Gratuluję wyróżnienia ,życzę siły,energii i chęci do okiełznania bloga ,bo nie wyobrażam sobie ,żebym mogła tu nie zaglądać :-D

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne kartki , tak na prawdę nie mogę napatrzeć się na wszystkie ale karteczkowe jaja są cudowne . Pozdrawiam serdecznie i proszę nie rezygnować ,bo lubię tu sobie pozaglądać i pomyszkować . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. :) piękne kartki - a co do bloga - też miałam równo rok przerwy, teraz znów zaczynam - bo prace rozchodzą się po ludziach i nic nie zostaje, poza wpisem i zdjęciem na blogu :)))Będzie dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Skupiłam się na pierwszej, a tu niżej kolejne cudowności - miło się ogląda:))) Ula, dołączam się do dziewczyn, nie wiem jaki Ty masz mętlik w głowie, nie znam, ale sensu nadawaj sprawom ważnym, a bloguj sobie dla lubienia i przyjemności:))) Dziewczyny dają wyraz temu, że miło im się tutaj wpada, a wszystko wygląda na to, że i mnie też będzie bardzo miło:))) Życzę odzyskania zapału:)))

    OdpowiedzUsuń