sobota, 1 lipca 2017

527. Kartki BN 2017 - lipiec_wytyczna

Wytyczna na lipiec - Matka Boska/Święta Rodzina

W tym miesiącu tematem przewodnim naszych kartek jest Matka Boska z Dzieciątkiem lub cała Święta Rodzina. Możecie korzystać z grafik, scrapów, wycinanek itd.

Moje proste inspiracje:
- z Świętą Rodziną

- z Matką Boską (kwiatuszek od Agi)

Banerek dla chętnych

Wiem, że nie wszystkie z Was lubią tworzyć w takich klimatach, ale może ten jeden raz uda się Wam stworzyć coś pięknego i może polubicie takie kartki ;) Żabka czeka na Wasze lipcowe karteczki :)

***
W związku z tym, że mamy okres wakacyjny to podaję też temat na sierpień. A tematem sierpniowym idąc za ciosem będzie stajenka/szopka. Post z żabką pojawi się w sierpniu i tam będziecie dopinać kartki sierpniowe.
***

Bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie Scrap otrzymuje Anarietta 
Serdecznie gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę. Proszę o kontakt mailowy.


29 komentarzy:

  1. Super tematy! Bardzo mi się podobają Twoje karteczki z Mateczką, śliczne inspiracje.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, może wreszcie na urlopie uda mi się nadrobić karteczki do Ciebie. Bo mam wielkie zaległości!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, spokojnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kartki! Bardzo czekałam na te tematy :) ogromnie się ciesze z nowych, wakacyjnych zasad ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wytyczne.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko! Bardzo ładne tematy wybrałaś, Twoje karteczki są Cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulenko Sluczne te twoje karteczki. A temat przyjemny myślę że pięknymi karteczkami zostaniesz zasypana. Gratki dla Anarietty. Miłej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię robić kartki religijne. Przecież głównie taki wymiar ma Boże Narodzenie.
    Twoje są przepiękne :*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wytyczne:)Oj z haftem pewnie nic ciekawego nie wymyślę, bo żadnego ładnego na kartkę znaleźć nie mogę. Ale oczywiście w zabawie biorę udział, więc muszę coś wykombinować;) Fajnie, że pomyślałaś od razu o sierpniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super no jakoś pomęczymy temat może coś wyjdzie z tego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczki super, wspaniałych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko, mnie się taka wytyczna bardzo podoba, bo właśnie kartki z motywem religijnym dla mnie najbardziej oddają ducha świąt (choć oczywiście lubię też inne motywy).
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z przyjemnością zrobię taką karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe wytyczne,w moich klimatach,Twoje karteczki jak zwykle śliczne 😍
    Dobre tygodnia życzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wytyczne, bardzo się na nie ciesze, tym bardziej że tak mało jest gdziekolwiek religijnych wytycznych.
    Twoje kartki super, ta w niebieskościach piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki i ciekawe tematy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakt osobiście nie przepadam za takim klimatami , ale obecnie można znaleźć tyle cudnych grafik że na 100% coś powstanie. Fajnie że i Sierpniowy temat jest :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie inspirujesz :) Na pewno powstaną cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje. Choć temat nie dla mnie, ale mam nadzieję, że uda mi się coś stworzyć 😃
    P.s. W tym roku miałam krótkie wakacje ☹️

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie temat jest ok. Przygotuję karteczki dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulus temat piękny wiec oczywiscie bawię sie dalej i dziekuje za temat sierpniowy, to dla mnie wielka pomoc bo sierpień bedzie krotki w domu a chciałabym ze wszystkim zdarzyć :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny temat i takie też z pewnością powstaną karteczki
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Religijnych kartek chyba jeszcze nigdy nie robiłam, więc będzie to dla mnie nie lada wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uleńko dla mnie temat świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wytyczne inspirujące. Twoje karteczki obie bardzo ładne :) i widzę ,że dziewczyny już gotowe z pracami :) Muszę chyba przyspieszyć :) Pozdrawiam serdecznie Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńko śliczne te Twoje kartki. Temat bardzo bożonarodzeniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tym razem i ja zdążyłam z karteczką lipcową.Temat świetny i fajnie się robiło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń