środa, 26 lipca 2017

536. Niebiesko mi...

Niebiesko mi, niebiesko mi... Jakoś tak wszystko ostatnio robię na niebiesko i ciągnie mnie do tego koloru... I tak też powstały kartki do zabawy Ani. W tym miesiącu inspiruje nas Iwonka,która wymyśliła takie oto tematy:
U mnie wyjątkowo karteczka ślubna, a na niej dwa serca (rozetka od Agnieszki).

Kartka wielkanocna z przebiśniegami (wyszła taka trochę bardziej letnia niż wielkanocna...).

Cukrowe laseczki w skarpetach

Kolaż dla szefowej

***
Pozostając w niebieskościach przedstawiam kartkę do zabawy u Inki, na której miały znaleźć się słomki do napojów lub patyczki do lodów.
W pierwotnej wersji miała być kartka ze słomkami, a że naszło mnie robienie kartek i w domu znalazłam patyczki to jest kartka z patyczkowym zaśnieżonym płotkiem... Serwetka od Małgosi, a listki od Violi :)




52 komentarze:

  1. Wszystkie świetne:) Ta z płotkiem najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale sobie poradziłaś z tematami kartek. Rzeczywiście piękne są te w niebieskościach. Jakoś i mi ostatnio spodobał się ten kolor. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. super ci te niebieskości wyszły Uleńko, a płotek nawet śnieg oprószył :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są , ta skarpetkowa wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. Fajny ten niebieski bo taki delikatny. Ślubna moja faworytka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki, szczególnie ta z płotkiem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie super ale ostatnia naj!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne Ulus, każda ma w sobie to cos co sprawia ze jest wyjątkowa i niepowtarzalna ! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko! Wspaniałe są wszystkie karteczki,mnie najbardziej podoba się ta ze skarpetkami - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze ci idzie z niebieskim. Każda kompozycja przyciąga oko. Każda kartka ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płotek z patyczków do lodów - super . Wszystkie kartki są cudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jedna to piękniejsza!! Choć nie przepadam za niebieskim, to te karteczki mi się podobają:)) A płotek z patyczków to rewelacyjny pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, Uleńko, że z niebieskim Ci bardzo po drodze...
    Kartki są śliczne!
    Ślubną jestem zachwycona - motylki, serduszka, kwiatki i super tekturka,a wszystko fajnie skomponowane.
    Wielkanocna delikatna - na powitanie wiosny.
    Urocze skarpeciochy ze słodkościami na bożonarodzeniowej.
    A praca na zabawę u Inki bardzo pomysłowa - świetnie prezentuje się ten ośnieżony płotek.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płotkowa karteczka z moim ulubionym niebieskim świetnie realizuje wytyczną rogatego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie piękne i w jedynie słusznym kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebiesko w tym poście. Ale cóż poradzić, jak sie taki kolor przyczepi, to nie da się od niego uwolnić. Pięknie ci wyszło. Śnieżek na plotku jak prawdziwy - moja faworytka 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczności, każda jedna jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie cztery kartki są przecudowne, kreatywne, pięknie skomponowane! Morze niebieskiej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula super te niebieskie karteczki :-)
    A kartka z przebiśniegami wcale nie jest letnia tylko wiosenna a Wielkanoc przecież jest na wiosnę:-) Fajna jest ta tekturka z jajem . Ślubne klimaty w niebieskościach też wyglądają superowo. Skarpetki to już jak kropeczka nad I . A ośnieżony płotek do Inki jest genialny.
    Miłego dnia życzę i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego płotku to nawet dziadek Mróz by się nie powstydził ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki, a śnieg z tej ostatniej to chyba rozszedł się po całym kraju, bo u nas pogoda wcale nie letnia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie niebieskości królują :) Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako, że uwielbiam niebieski i Twoje kartki też, jestem w siódmym niebie.
    Uściski, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne kateczki Ulcia,szczegółnie ta pierwsza .
    Kochana do końca miesiąca jest jeszcze chwilka ,postaram się nie zawieść kolejny miesiąc i karteczkę skromną ,ale na bank wymodzę do Twojej zabawy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała hurtowa produkcja kartek :)
    Święta już masz zabezpieczone.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastyczne kartki - ależ Ty masz parę w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe karteczki,co jedna to piękniejsza i śliczna kolorystyka 😃
    Płotek z patyczków bardzo mi się podoba.
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś pokazałaś same wspaniałości! Zawsze Twoje prace są piękne i perfekcyjne, ale dzisiaj w moich ukochanych niebieskościach;) Nawet nie wybieram tej najładniejszej, każda cudowna!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też miałam zrobić z płotkiem ;-)Trudno ,popełnię plagiat ;-D Piękne kartki ,a płotkowa najbardziej mnie zachwyciła :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne karteczki. Świetnie wyglądają warstwowe skarpety, super efekt. Miłego weekendu Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko,wszystkie kartki wyszły pięknie, ale patyczkowy płotek jest genialny, chyba od gapie pomysł;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kartki, a skarpetkowa, wymiata :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie karteczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Laseczki w skarpetkach wymiatają:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ulu wszystkie karteczki łączy jedno - kolor niebieski i są bardzo klimatyczne, chociaż na różne okazje:). Bardzo mi się podobają:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  37. Karteczka ślubna mi się najbardziej podoba, jest fantastyczna!
    No i bardzo mi się podoba ten zaśnieżony płotek na kartce świątecznej - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne karteczki!!! Ślubna jest przepiękna!!!
    Ja też lubię robić niebieskie karteczki, może dlatego że jest mnóstwo pięknych papierów w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie kartki urocze, chociaż...w padła mi w oko Wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne,cudne i jeszcze raz...CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczne, cudowne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ulka, ja się czuję z niebieskim jak ryba w wodzie, widzę zmiany kolorystyczne u Ciebie:) na kartkach dodają lekkości, prawda? te niebieskości ;)Takie są Twoje kartki, lekkie, przyjemnie oko zaczepić!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam płotki na kartkach, a ośnieżone od razu kojarzę ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niebieski, zwłaszcza w delikatnych odcieniach bardzo lubię, więc i Twoje karteczki mi się podobają:) Śliczności przygotowałaś na lipcowe zabawy:)

    OdpowiedzUsuń