poniedziałek, 29 października 2018

734. Wymianka kartki BN 2018

CHWALIMY SIĘ




LISTA PAR - PROSZĘ WYMIEŃCIE SIĘ ADRESAMI:
 ANIA IWAŃSKA + DOROTA - ok
 ELUNIA 1 + XGALAKTYKA - ok
AGULEK + BARBARATOJA - ok
ELUNIA 2 + EWA GAWLIK - ok
AGA 1 + KINGA - ok
VIOLA + BARBETKA K - ok
AGNIESZKA + MARZENA - ok
MARTA BOROWSKA+KLIMJU - Klimju czeka na przesyłkę od Marty
JUSTITI + AGA 2 - ok
BASIA AU-UNE - ok
RENIA + KASIA ESME - ok
EWA + AGA-CRAFT - ok
MONIA LISA + JOLA - ok
MARIOLA + ARTEMYSZ - ok
EDYTA HULKA + KARTO_FLANA - brak postów
ANIA S + MONIKA ML - ok
***
W ubiegłym roku nie było wymianki z mojego powodu... Jednak w tym roku jeśli zechcecie się ze mną bawić to proponuję Wam wymiankę karteczkową na Boże Narodzenie :)
Wszystkie informacje związane z wymianką, będą w tym jednym poście.

1. KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W WYMIANCE
W wymiance mogą uczestniczyć osoby, które aktywnie prowadzą bloga lub są aktywne na FB. Na wymiankę zapisują się tylko osoby sumienne, które są w stanie dotrzymać zobowiązania i nie zawaliły wcześniej jakiejś wymianki (będę sprawdzać i Was też proszę o sygnały, jeśli jakaś osoba zawiodła, a pojawi się na liście).


2. ZAPISY

Zapisy do wymiany trwają do 15 listopada. Wymianka odbędzie się w parach.

Wpiszcie komentarz, jeśli chcecie wziąć udział, a ja będę wklejała listę na końcu tego posta. Jeśli nie macie ochoty wysyłać za granicę, zaznaczcie to w komentarzu (tylko kraj).


3. LISTA PAR 

Pary ogłoszę tutaj 20 listopada, będzie można wtedy poinformować osobę z którą się wymienicie o swoim adresie do wysyłki.

4. CO POWINNO ZNALEŹĆ SIĘ W PRZESYŁCE?
- Własnoręcznie wykonana kartka - może to być kartka z zabawy u mnie, u Ani, u Inki lub specjalnie na wymianę.
- Coś słodkiego, ale kojarzącego się z BN.
- Jeden bożonarodzeniowy "przydaś". 
I to wszystko.

5. WYSYŁKA

Koniecznie listem poleconym! Żeby nie było później tłumaczenia, że wysłałam, ale nie dotarło, bo to winna PP. Wiemy, jak działa nasza PP, więc miejmy przynajmniej dowód na wysyłkę.  Nadajecie tak, żeby przesyłka dotarła na miejsce do 21 grudnia 2018r.

6. BANER
Baner można pobrać i wstawić u siebie, żeby przypominał o terminowym wywiązaniu się z wymiany.

7. CHWALIMY SIĘ
Post, w którym pokazujecie karteczkę podpinacie do żabki.

I co znajdą się chętni?


***
LISTA CHĘTNYCH
2. ANIA IWAŃSKA (PL)
3. ELUNIA 1
4. AGULEK
5. ELUNIA 2
6. TESA57
7. AGA 1
8. HAFT I PATCHWORK (PL)
9. VIOLA
10. AGNIESZKA
11. ZACISZE LENKI (PL)
12. EWA GAWLIK
13. KINGA
14. MARTA BOROWSKA
15. JUSTITI (PL)
16. PIASEIZA
17. ULA K.
18. KARTKOWELOVE
19. ADRIANNA
20. MONIKA BLEZIEŃ (PL)
21. MAGDALENA B
22. DOROTA (PL)
23. JOLA (PL)
24. BASIA (PL)
25. AGA 2 (PL)
26. MARYCHNA Z
27. MAFALDA & MOUSE
28. ANNA
29. RENIA (PL)
30. MAŁGOSIA X (PL)
31. AGNIESZKA
32. EWA (PL)
33. AU-UNE (PL)
34. AGATA BARAN
35. BARBARA H (PL)
36. MAŁGORZATA BURCZYK (PL)
37. MAJALENA
38. MONIA LISA (PL)
39. BOŻENA G (PL)
40. SZCZĘŚLIWY ZAKĄTEK (PL)
41. MARYLA (PL)
42. MARIOLA
43. AGA-CRAFT (PL)
44. KASIA/PAPIEROWE HOBBY (PL)
45. KASIA ESME (PL)
46. MARZENA
47. ARTEMYSZ
48. EDYTA HULKA
49. BARBETKA K
50. ANIA S
51. JULIA
52. KARTO_FLANA
53. Z MINIONEJ EPOKI
54. XGALAKTYKA
55. W CICHYM ZAKĄTKU (PL)
56. KREATYWNA TV (PL)
57. KLIMJU
58. BARBARATOJA
59. ALINA (PL)
60. MONIKA ML








74 komentarze:

  1. Uleńko, oczywiście biorę udział :) Banerek na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula ja chętnie wezmę udział w takiej wymiance, tylko kraj. Banerek zaraz wiesza u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z przyjemnością wezmę udział w wymiance:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem chętna, może być zagranica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł i chętnie dołaczę do wymianki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna, z przyjemnością wezmę udział w wymiance :) Tylko kraj.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.:) Tylko PL. Pozdrawiam Ulko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chętnie wezmę udział w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula jeśli mogę zapisuję się na wymiankę ;

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja dopisze się jeśli mnie przyjmiesz. Wysyłka tylko PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Och ja też chcę, uwielbiam takie zabawy 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem chętna. Ostatnio nie jestem aktywna na blogu ale na Facebooku tak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie brałam udziału w takich zabawach, więc zapisuję się :)
    Wysyłka tylko PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna zabawa.
    Ja też chcę wziąć w niej udział.
    Wysyłka w kraju.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze świątecznym zapałem dołączam i ja . Tylko PL

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy ja też mogę? Niestety nie brałem udziału nigdy w żadnej wymiance, ale jak mi zaufacie to chętnie się przyłączę. I wolałabym wysyłka PL.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też, Uleńko. I raczej Polska:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przyłącze się do wymianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również chętnie wezmę udział ;) Tylko Polska.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też chciałabym się przyłączyć, tylko Polska.

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW, ile tu chętnych! Jeśli się zgodziśz i mnie przygarnąć do zabawy, to z wielką przyjemnością pobawię się razem z Wami. Ostatnio zakupiłam sprzęt pomocny do robienia kartek wiec zaczynam moją przygodę z kartkowaniem ;) ale już coś tam wcześniej robiłam.. wiec nie taki uczniak ze mnie..
    PS: mam tylko pytanie czy karteczki muszą być te robione tu wcześniej u Ciebie w innych zabawach? Czy mogę zrobić inną, bądź świąteczną kartkę wykonać?
    Co do wysyłki to nie ma znaczenia.. bo choć mieszkam za granicą to od 14 grudnia bede już w Polsce i wysyłka do mnie bedzie na adres PL. a ja mogę wysłać gdziekolwiek. :)
    aha.. i jeszcze o te przydasie pytanie.. tylko "jeden"???? a moge wrzucić dwa, albo trzy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście przygarnę Cię Madziu :) Też jestem zaskoczona bardzo ilością chętnych :):):) dumnie mnie rozpiera z tego powodu!!!
      Jedyny wymóg do kartki to taki, że ma być zrobiona własnoręcznie - nie musi być z mojej zabawy, ani z żadnej innej jeśli nie bierzesz udziału :)
      Co do przydasi - jeden jest obowiązkowy, a jak chcesz więcej to Twoja sprawa ;) Kwestia tylko żebyś później nie była rozczarowana jak Twoja osoba z pary prześle CI zgodnie z wytycznymi jeden ;) Zawsze jeszcze można dogadać się ze swoją para co sobie wysyłacie dodatkowo lub na zasadzie niespodzianki. Ja określam tylko to co MUSI BYĆ

      Usuń
    2. No dobra, wchodze w to.

      Usuń
  24. Rozmyślam od kilku dni. wysyłka - raczej Polska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to rozmyślasz czy bierzesz udział? BO tak niejednoznacznie napisałaś...

      Usuń
  25. Zapisuję się, wysyłka na terenie Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie się zapiszę:)wysyłka na terenie PL:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę tyle chętnych osób,może i ja się dołączę,to będzie mój pierwszy raz :) PL

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja się w tym roku pobawię :)/tylko kraj/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! To i ja dołączam do zabawy :) -tylko kraj

    OdpowiedzUsuń
  30. Uleńko, proszę o zapisanie :)
    Wysyłka PL.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie kogoś obdaruję .Zapisuję się pierwszy raz na taką wymiankę, ale staram się zawsze wywiązać .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też poproszę o dopisanie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też chcę - w zeszłym roku brałam udział w paru i była super zabawa. Kto nie lubi niespodzianek :))) A w tym roku jakoś nie mogłam natrafić na żadną wymiankę. Super, że dotarłam na czas :)))) Obiema rękami się zapisuję i pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No a mnie tu jeszcze nie ma. Też chcę :* Może być zagramanica :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętnie, ale nie mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem sumienną osobą, ale ostatnio mało aktywną na blogu, więc jeśli to nie stoi na przeszkodzie to również zgłaszam się do wymianki. Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Ufff....zdążyłam ! Ja oczywiście z radością i przyjemnością dołaczę do zabawy :) :)
    Banerek u mnie na profilu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chciałabym się zgłosić, jeszcze nie brałam udziału w takiej zabawie i z przyje,nością spróbuję :). wysyłka PL
      Banerek już daje na profil

      Usuń
  38. Ja również bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :) Banerek pojawi się na moim facebooku, bo na stronie jeszcze mały rozgardiasz po przeprowadzce na własny hosting ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. P.S. Wysyłka na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przemyślałam i ja też się zgłaszam. W tego typu wymiankach nie brałam udziału, ale w innych blogowych zabawach już tak i się wywiązywałam, więc mam nadzieję zastać włączona do tak zacnego Towarzystwa :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzisiaj 15.11 - czy jeszcze można się zapisać ?
    Zakręcona jestem, boję się że przegapiłam zapisy !!!
    Mogę wysłać wszędzie !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Długo myślałam i się zdecydowałam. Dołączam do zacnego grona wymiankowiczek. Wysyłam w Polsce.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę się zagapiłam, ale jeśli jeszcze mogę się zapisać, to chętnie dołączę. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  44. Ula jak masz jakąś duszę bez pary to ja tez jak zawsze budzę się ostatnia. Jakby co jestem chętna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka wczoraj zrezygnowała, więc dopiszę Cię do Ani :)

      Usuń
  45. Czy dla mnie znajdzie się jeszcze jakieś miejsce - zaspałam...

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie i mojej parki wszystko dotarlo, tylko zdjecia beda pewnie po nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna zabawa, szkoda ze dopiero teraz tu trafiłąm ale zapisze sobie bloga i w tym roku zgłosze sie do zabawy. Pozdrawiam ciepło w ten styczniowy zimowy wieczór

    OdpowiedzUsuń
  48. Tutaj link do podsumowania wymianki: https://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/2019/01/poswiateczne-prezenty.html
    dziekuje.

    OdpowiedzUsuń