piątek, 26 października 2018

732. SAL Needleroll "Halloween cat" part 1

Dzisiaj pierwszy etap projektu z Olgą HDstitch - koralikowy kot.


Jestem średnio zadowolona z efektu, do wyszywania wzięłam kanwę, którą kiedyś dostałam, a która jest bardzo rzadka. Będzie eksperymentalny cukierek...
Dzisiaj druga część wzoru :)

***
Nie martwcie się o mnie! 
Ja przechodzę trudny dla mnie okres zawodowo... Z pracy na etacie przechodzę na wersję samozatrudnienia... Zaczynam dostrzegać pozytywy tego rozwiązania ;) Jest już bardzo dobrze, urzędy i biuro ogarnięte :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny koteł! :)
    Życze powodzenia w nowych zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociak fantastyczny :) trzymam mocno kciuki za Twoją samopracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten kotek! Trzymam kciuki za powodzenie Twojej przemiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wydaje, że będzie fajnie wyglądać ten wzór.
    Podziwiam za cierpliwość i życzę szybkiego ogarnięcia pozostałych problemów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny koteł, czekam na kolejne etapy i mocno ściskam kciuki za udaną wersję samozatrudnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko! Kociak jest bardzo ładny, Życzę Ci powodzenia w tej samopracy ,Choć nie mam pojęcia na czym to polega - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie. Super, że wszystko zaczyna się układać po Twojej myśli. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy jest ten kociak! Takie zmiany w życiu nie są łatwe ale z czasem na pewno wszystko się poukłada.
    Miłego weekendu Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, śliczny kotek.
    Będzie dobrze, kochana - jestem tego pewna! Przesyłam same dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  10. koraliki-moja zmora:))))dlatego podziwiam za kunszt:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się podoba, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kotek wygląda fajnie :)
    no i powodzenia w dalszym ogarnianiu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kotek!
    Powodzenia Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń