środa, 12 grudnia 2018

751. Shaker z bałwankiem

Śniegu tyle co na lekarstwo, więc chciałam Wam pokazać świąteczną kartkę, którą stworzyłam na bazie papierów Lemoncraft Yuletide. Głównym elementem kartki jest shaker z tekturką 3D od firmy Anemone, którą ośnieżyłam pastą strukturalną śnieg i jest BAŁWAN. Gwiazdki pomalowałam złotą mgiełką. Naokoło tekturki przykleiłam zielony sizal, który oprószyłam mikrokulkami.








Kartka jest inspiracją dla Haft Pasji. Potrzebne materiały kupicie TUTAJ.

***
Dziewczyny, jak tam Wasze wymianki??? Powysyłane??? Bo żabka TUTAJ bardzo głodna.
Nie zostawiajcie wysyłki na ostatnią chwilę, bo PP Was może zwieść i nie dostarczyć na czas, a najpóźniej 21 grudnia przesyłki powinny dotrzeć do adresatów.

23 komentarze:

  1. Ula kolejna super kartka , widać mapka się sprawdza i daje mnóstwo możliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :)
    Ja już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiarygodnie pięknie to wszystko ułożyłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna Twoja karteczka. Może ten bałwanek sprawi że więcej popada u nas???

    OdpowiedzUsuń
  5. super:)
    moja poszła doszła i wzajemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocza karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) fajnie ośnieżona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, prawdziwe świąteczne cudeńko stworzyłaś.
    Paczuszka wysłana i to już 26 listopada.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio w shakerah się zakochałam. Kartka piękna. Widziałam gdzieś kursik na podobną, tylko nie pamiętam gdzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem gdzie podobną widziałam (chciałam podobną zrobić) ... u Ciebie przecież w poprzednim poście jest! Skleroza nie boli ale ... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Prześliczny shaker- Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, taka, mówiąc kolokwialnie wypasiona.Podziwiam pomysł i wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na ta kartkę:)))a śnieg?ooo kochana przyjeżdżaj i zabieraj ile chcesz:))dam cały:))dwa dni sypie:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kartka, uwielbiam kartki typu shaker box

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tego typu kartki. Piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja!zapomnialam o żabce, juz nadrabiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetna karteczka, dopracowana w każdym calu :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń