piątek, 28 grudnia 2018

758. Dziewczynka z niezapominajkami

Święta, święta i po świętach :)
Dzisiaj przedstawiam karteczkę, którą stworzyłam na bazie  papierów Lemoncraft Nie zapomnij mnie.
Wykorzystałam też arkusz z motylami  i papier ozdobny Vintage time, z którego wycięłam dziewczynkę z kwiatami oraz motyle. Całość ozdobiłam niebieskimi cekinami.
Kartkę Pop-up stworzyłam, jako inspirację dla Haft Pasji 







Najbardziej podoba mi się w tej kartce to - to, że można ją poskładać na płasko i wysłać w zwykłej kopercie. Kartka cieszy już Renię :)


Te piękne papiery, z których zrobiłam kartkę oraz bazę możecie kupić TUTAJ.

29 komentarzy:

  1. Piękna:) ja kocham niezapominajki:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. z tyloma niezapominajkami, nikt nie zapomni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, piękna Uleczka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko,piękny składaczek:) pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Tyle niezapominajek i motyli. Muszę i ja spróbować tej formy, bo bardzo mi się podoba. I mieści się do koperty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodka dziewuszka w prześlicznej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka! Kolory boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka w takiej formie i pełna niezapominajek! Po prostu cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka! Taką formę mam w planie, jest świetna!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj moja piękności ci moja :)
    Ula serdecznie ci dziękuję za jedyną moją kartkę urodzinowa:)
    jest wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, bardzo pomysłowa i cudnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko! Przeurocza karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna! Zapachniało wiosną:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo, cudo, cudo!
    Buziaczki, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Och cudowna jest i strasznie romantyczna. Piękna. Perfekcyjnie wykonana. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, śliczna :) cała kartka mówi "nie zapomnij mnie " :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko !!!
    Piękna,składana niezapominajkowa kompozycja ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)****

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna! Taka delikatna i urocza... (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełko, ze ulicznym motywem, bardzo lubie niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń