środa, 5 grudnia 2018

748. Niebiesko w urodziny

Od dzisiaj inspiruję dla Haft Pasji.

O moich wspaniałych koleżankach z DT możecie poczytać Tutaj.

Na pierwszy występ przygotowałam kartkę urodzinową, którą stworzyłam na bazie moich ulubionych papierów Lemoncraft Nie zapomnij mnie. Kompozycja osadzona na kosteczkach dystansowych.
Wykorzystałam też arkusz z motylami i papier ozdobny Vintage time, z którego wycięłam chłopca z kwiatami. Krawędzie postrzępiłam, a obrazek z chłopcem potuszowałam.




Ze sklepu użyłam:
Zapraszam do sklepu Tutaj oraz na bloga sklepu Tutaj.

21 komentarzy:

  1. Słodka karteczka Uleko, nawet w niebiekich kolorkach co dowodzi, ze nie tylko róż jest zarezerwowany dla słodyczy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała inspiracja, już jestem ciekawa kolejnych :) I oczywiście gratulacje dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka - uwielbiam tą kolekcję papierów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula gratuluję dołączenia do DT. Inspiracja cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna, stylowa kartka. Urocze kolory, gratulacje. <3 Pozdrawiam, udanego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję fajna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulciu, przepięknie inspirujesz - Twoja kartka zachwyca.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewłoka tą kartka. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! a karteczka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza kartka , bogato zdobiona :))Mnie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna karteczka :) Gratuluję dołączenia do DT! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dołączenia do DT. Urocza kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko! Przepiękną karteczkę zrobiłaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję za piękną inspirację w niebieskościach.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Uleńko! Wspaniałą inspirację przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną kartkę zrobiłaś:))Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta kartka w niebieskościach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. "Wiosenne niebo" Taki tytuł przeszedł mi do głowy na widok tej kompozycji niebieskich.
    Bardzo fajna karteczka Ula. Każdy element doskonale do siebie pasuje i nie umiem sobie jej wyobrazić bez niego.
    Choćby ta "trawa" wyłaniająca się spod pierwszej warstwy. Jakby wiosna chciała wyjrzeć z za rogu.

    OdpowiedzUsuń
  19. jest śliczna, miły kolorek ,fantastyczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń