czwartek, 27 grudnia 2018

757. Kartki BN 2019

Ogłaszam IV edycję kartek bożonarodzeniowych przez cały rok. W tym roku pobawimy się formą :), a na banereku mamy cztery choineczki ;) Zasadzimy cały las???




Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy przysyłają zdjęcie swojej karteczki na mojego maila lub do żabki podpinają linka np: z fb.
2. Do zabawy może przystąpić każdy w dowolnym czasie.
3. Na swoim blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
4. Wykonujemy minimum jedną kartkę na miesiąc - tym sposobem w grudniu będziemy mieć ich 12, jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej niż jedną karteczkę to jak najbardziej może, przyjmę każdą ilość :).
5. Technika pracy dowolna zależna od Waszej kreatywności. 
6. Czwartego dnia miesiąca podam wytyczne na dany miesiąc.
7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej, możecie łączyć z innymi zabawami. 
8. Pod postem z wytycznymi znajdziecie "żabkę" do niej najpóźniej w ostatnim dniu danego wyzwania (czyli trzeciego do północny) należy podlinkować posta ze swoją kartką.
9. Karteczki możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :)


Pierwsza wytyczna już 4 stycznia :)



43 komentarze:

  1. chętnie chętnie powstaną niesamowite piękne i bogatę w formy kartki tak coś czuję :)super dzięki dzięki za siłę i moc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi intrygująco. Mam nadzieję, że podołam. Pozdrawiam jeszcze świątecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze zalegam z tymi z ostatnich miesięcy, ale mam nadzieję, że zdążę do końca roku.
    Oczywiście piszę się na następną edycję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się przyłączę :)
    Przesyłam poświąteczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Banerek już na pasku bocznym bloga ... oby nic nie stanęło mi na przeszkodzie jak się zdarzało.
    Pozdrawiam jeszcze świątecznie i już noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, mam nadzieję, że forma nie będzie trudna, bo bardzo chciałabym się bawić dalej z Tobą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. No masz.. chyba jesteśmy obie uzależnione od zabaw kartkowych :-) Banerek biorę i oczywiście jestem na stracie :-)
    Buziaki poświąteczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyłączam się do kolejnej edycji. Dzięki temu nie ma problemu przed świętami :)
    Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, chętnie się przyłącze do zabawy :). Pozdrawiam cieplutko:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce by chciało, rozum krzyczy - oszalałaś Anka!!! Zobaczymy co wygra, na razie banerek wieszam;)
    Buziaczki Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponieważ mój blog jest młodziutki i dopiero poznaję blogi to chętnie dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  13. To może i ja spróbuję w tym roku - zgłaszam się z ochotą początkującego :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy dołączę, ale z pewnością będę podziwiać:))

    OdpowiedzUsuń
  15. No z Toba Ulcia to wiez, ze ja zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydały mi się kartki robione w twojej zabawie. Lubię wyzwania, więc chyba dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana piszę się na to sadzenie lasu :*****

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i ja do zabawy. Każda ilość kartek za rok znów się bardzo przyda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko nieśmiało i ja zapisze się do Twojej zabawy. Ze strachem czy podałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Juz jestem ciekawa Twoich pomyslow Ulo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się zapisuję, banerek już na mojej stronie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się pomysł. Myślę, że dam radę. Zapisuję się i banerek wieszam u siebie :-) Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że znajdziesz dla nas czas :). Banerek powieszony!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przez cały niemal rok podglądałam poczynania uczestniczek III edycji i z wielką niecierpliwością czekałam na nadejście edycji nr IV. I jest! Zatem jestem w niej i ja. Przyjmij proszę moje zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, że się zapisuję! :D Czekam z niecierpliwością na Twoje pomysły ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Banerek wisi. Mam nadzieję, że Nowy Rok pozwoli mi bawić mi się z Wami bez "nieprzewidzianych" przerw:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zasadzimy. Chętnie przyłączę się do zabawy i spróbuję nowego, cokolwiek by to było. Do siego roku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię wyzwania. Nie wiem czy podołam, ale z przyjemnością spróbuję swoich sił w Twoim wyzwaniu.
    Do siego roku! Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Dziękuję za taką możliwość Ula. baner już na blogu:)
    Dobrego Roku - ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spróbuję i ja :) z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hehe nie znam szczegółów a już baner u siebie powiesiłam, mam nadzieję że nie wtopiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie do końca wiem o co chodzi.... ale co tam - piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam sobie odpuścić kartkowanie w 2019r ze względu na ślub syna i brak czasu, ale mnie zaintrygowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście ja też zgłaszam swoją skromną osobę :) Uwielbiam mieć gotowe kartki tuż przed Bożym Narodzeniem :) Wielkanoc biedna ,bo mam zawsze deficyt kartkowy :) Pozdrawiam Uleńko cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanoc możesz robić z Ewą Tutaj https://hubka38.blogspot.com/2019/01/karteczkowa-zabawa-z-motywem.html

      Usuń
  36. Super, że zabawa jest kontynuowana:)Spróbuję swoich sił i w tej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką chęcią bym się przyłączyła ale nie wiem czy podołam.

    OdpowiedzUsuń
  38. No i stało się to czego nie chciałam..... nie dałam rady.... myślałam że przez wakacje nadgonię tworzenie kartek, ale niestety obowiązki nadprogramowe, zamartwianie się o zdrowie najbliższych i walka o zdrowie, liczne dołki, liczne górki nie pomagały w robótkach ręcznych. Uleńko bardzo, bardzo dziękuję za kawałek wspólnej zabawy. Zaglądać oczywiście będę. Podglądać innych również. I.... bawcie się dalej dobrze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój czas jaki poświęcałaś na zabawę i kartki. Czasem życie i obowiązki nas tak przytłaczają, że nie mamy czasu i chęci. Jeśli tylko znajdziesz czas zapraszam ponownie :)

      Usuń