poniedziałek, 31 grudnia 2018

759. Ostatnie kartki w tym roku

Na ostatnią chwilę kartka do zabawy Ani - wybrałam październik i  haft matematyczny


Moja skromna karteczka


Do zabawy u Ani dołączyłam w styczniu 2016r. i tak wyglądały moje pierwsze trzy kartki
W zabawie uczestniczyłam przez cały 2016, 2017 i 2018r. powstało mnówstwo kartek.
Aniu dziękuję za trzy lata inspiracji i za to, że Ci się chciało...

***
Nadrobiłam też troszkę gięcie-cięcie u Ewy.
Zosiu dziękuję za motywację ;)


lipiec-sierpień
Papiery od Reni :)


***

wrzesień-październik
Ewcia (hubka) ćwiczę zdobyte umiejętności ;)



***

Listopad-grudzień


Do nadrobienia jeszcze wyzwanie 3 i 4, jeśli Ewa będzie konytynuować zabawę to nadrobię :)
Dziękuję za wspaniałe kursy, jakie robisz :)

***
Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku!

20 komentarzy:

  1. Skromna, ale jak piękna kartka!
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, warsztaty nie poszły na marne :-D Uczeń przerósł mistrza! Cudne! A ta jedna z pierwszych od Ani to chyba moja? Musze po pudłach pogrzebać,,,,:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko ale skromna kartka chyba żartujesz.
    Kartka jest cudowna ja poległam na hafcie matematycznym.
    Za to wkręciły mnie tak jak Ciebie składaczki u Ewuni.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i nieustającej weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki!
    Wszystkiego dobrego orwz wielu wspaniałych pomysłów w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko, cieszę się ogromnie, że mimo braku czasu nadrobiłaś wyzwania :-) Piękne składaczki: zauroczyła mnie para zająców na cudnym tle i te brązowe motyle :-) Małgosia X motywuje mnie ciągle do kontynuowania składaczkowej zabawy, zatem póki form starczy i czasu bawimy się dalej :-) Ja u Ciebie też zaraz nadrobię zaległe dwa wyzwania i bawię się dalej, bo formy nietypowe uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki bardzo piękne! Składaczki mnie też kuszą, żeby się odważyć i takie zrobić :)
    Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, kartki są rewelacyjne, wielkie brawa za składaczki. Z motylami oczywiście przykuł moja uwagę, ale ten z przytulonymi zajączkami to prawdziwa rewelacja - jakie kolory!
    Samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki.
    Tobie i Twoim Bliskim życzę tylko Dobrych Dni w 2019-tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula śliczne kartki zrobiłaś :).

    Moja ulubiona, to ta z zajączkami :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko! Ta karteczka jest Prześliczna, Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie sobie poradziłaś ze składaczkami! Nie umiem wybrać najładniejszej kartki, bo każda ma w sobie to "coś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam za chęci nadrabiania zaległości. Wszystkie kartki sa urocze. Składaczki maja to coś w sobie, że przyciagaja wzrok. Haft matematyczny bardzo dokładny, Praca perfekcyjna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Króliki wymiatają :) dobrze Ci to ćwiczenie Ulo wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bogaty zasób kartek pokazałaś na różne wyzwania, trudno byłoby mi wybrać najpiękniejszą, wszystkie są świetne. Wszelkiej pomyślności w Nowym 2019 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta matematyczna kartka wcale nie jest skromna, jest przepiękna i cieszę się, że trafiła do mojej zabawy. Dziękuję Ula za te 3 lata wspólnej zabawy i 100% frekwencję. Składaczki do Ewy tez wyszły super, u mnie też takie formy nie znajdują zastosowania.
    Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za udział w zabawie i życzę pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki Ulko.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślnosci w nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń