środa, 21 sierpnia 2019

826. Wymianka ATC

Ostatnio mało biorę udział w jakichkolwiek zabawach ze względu na chroniczny brak czasu. Moje blogi też przez to są ostatnio zaniedbane. Pogoda sprzyja pracom budowlanym, więc na przyjemności mniej czasu ;)
Skusiłam się jednak na wymiankę ATC na Świrach rękodzieła. Moją parą została Etoile, która obdarowała mnie, aż 6 kartami ATC oraz piękną bransoletką.


Ja natomiast zgodnie z zasadami wymianki wykonałam ATC o temacie Wakacje i wraz z przydasiami przesłałam do Darii.
Na lodach znajdziecie brokat różnej wielkości i koloru, Cracle accents oraz Glossy accents. Kamyczki z plaży i musze ;) To są moje wakacje - lody na plaży i zbieranie muszli :):):)

Zdjęcia całej przesyłki znajdziecie u Darii, której dziękuję za wymiankę :)

***
Moje ATCiaki posyłam na wyzwanie u Ewy

***
Informacyjnie - Świry rękodzieła zmieniły adres, ponieważ poraz kolejny mamy probelmy techniczne na fb - jeśli blog zniknął Wam z obserwowanych, a chcecie nadal z nami być to nowy adres bloga https://tworczagrupa.blogspot.com/
Mnie nie zniknął, więc być może Wam też nie.
Odsyłacze na stronie mogą chwilo nie działać - wszsytko trzeba teraz ręcznie poprzepinać.




16 komentarzy:

  1. ATC jeszcze nie robiłam (tylko kiedyś Calineczki na wymiankę), nie wiem czy kiedykolwiek spróbuję choć mi się takie małe formy podobają (nie biorę już udziału w wymiankach). Na takim małym skrawku papieru można poszaleć. Ulubione lody, plaża, muszelki, wypoczynek ..... fajnie je zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka, świetne ateciaki.:) Pozdrawiam Ulko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maluszki, bardzo pomysłowe.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe Ateciaki poleciały w obie strony :) Udanej końcówki wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka, piękne prace! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczne ateciaki i udana wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe ateciaki Ulu! Są bardzo pomysłowe, lody wyśmienicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ATC i wykonywać i podziwiać u innych :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę, piękna pracę dla mnie przygotowałas

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ATC to nowa forma, bo nigdy nie robiłam;) Lody śliczne i bardzo smakowite Ula. Wakacje miałaś fajne:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka, Ulciu, Twoje lody wyglądają bardzo smakowicie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wymianka:) Lody wyszły super:)

    OdpowiedzUsuń