piątek, 23 sierpnia 2019

827. Podaj dalej_16

Wczoraj otrzymałam paczkę od Izy w zabawie Podaj dalej, a w niej same cuda - dziwy.

Cudna karteczka, zakładki z suszonymi kwiatami w mnogiej ilości, o których od dawana marzyłam (tak swoją drogą zastanawiam się czy ich nie zalaminować, bo są takie delikatne, że teraz będę bała się ich używać, żeby nie zniszczyć ;) Bobmki z żarówek bardzo mnie zaskoczyły - są wspaniałe - nawet już nowi właściciele podczas oglądania się znaleźli - córka już zapowiedziała, że wiszą u niej na choince... Zobaczymy ;) I na koniecu specjalnie dla mnie namalowany anioł na półtnie. Prawda, że same cuda-dziwy!!!!

A to jeszcze nie koniec! O, nie! W paczce znalazły się też przydasie i coś dla żołądka (znowu moja dieta poszła do lasu ;):):)

I mini wyzwanie od Izy dla mnie, które oczywiście podejmę ;)

Izuniu kochana bardzo Ci dziękuję za cudowną przesyłkę. Jestem nią zachwycona!

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu i przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie.

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodziank
i ode mnie taką zabawę zrób u siebie.

23 komentarze:

  1. Po obejrzeniu pierwszego zdjęcia już wiedziałam, że to nasza kochana Izunia, bo tylko ona takie zakładki pięknie tworzy. Cudnie Cię obdarowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie dołączę do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zgłosiłaś się do zabawy :)

      Usuń
  3. Piękna paczka, pełna cudowności :) I 'na bogato'! Naprawdę mnóstwo prezentów otrzymałaś :)
    Ja do 'podaj dalej' już się nie zapisuję... kiedyś próbowałam; czekałam prawie dwa miesiące, żeby ktoś się do mnie zgłosił, i to skutecznie zniechęciło mnie do dalszej zabawy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jeszcze tak nie zdarzyło, a jeszcze jedno podaj dalej do mnie przyjdzie ;)

      Usuń
  4. Same wspaniałości, a zakładki to znak rozpoznawczy naszej Izuni.:) Urocza dziewczynka na karteczce, cudny anioł, z którego aż bije spokój, nie wspominając o niepowtarzalnych zakładkach i różnego rodzaju przydasiach. Przesyłka na bogato.:) Ja na razie nie zapisuję się do tych zabaw, bo moje prace są za słabe. Serdeczności Ulko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe otrzymałaś te zakładki! Cała paczuszka jest prześliczna, tyle cudów - dziwów! Jeszcze nigdy nie brałam udziału w zabawie, czas najwyższy! Chetnie się zgłaszam i pozdrawiam serdecznie! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zgłosiłaś się do zabawy :) Proszę napisz mi na maila swój adres :)

      Usuń
  6. Ula, bardzo Ci dziękuję za zgłoszenie do zabawy:) Cieszę się, że podarunki się spodobały. Przy ich tworzeniu sama bardzo przyjemnie spędziłam czas, chociaż lekki stresik był;P Zakładek używaj śmiało, jak się zepsują podeślę nowe:))) Daj znać tylko:)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczucha, Ulciu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałą paczka, ileż w niej cudowności! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty dostałaś :) Kiedyś często brałam udział w różnych zabawach wymiankowych (niestety zniechęciłam się) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty otrzymałaś od Izy.

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo same cuda w paczuszce widzę ;) super zawartość a te zakładki, boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudności! I faktycznie laminowanie zakładek to swietna mysl !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za wspaniałe prezenty!!! jestem zachwycona!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko, Izunia obdarowała Ciebie przepięknie! Wspaniałe prezenty!! Aż oczu nie można oderwać tak zachwycają!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń