wtorek, 17 września 2019

836. Akcja charytatywna - Wiosna dla Seniora

Witajcie :)
W związku z ciepłym odbiorem wcześniejszego posta i komentarzami, żeby o potrzebach pisać tutaj na blogu to piszę. 

Najpierw klika słów od Joli Kapli (część z nich mnie trochę krępuję, bo nie czuję, żebym zrobiła coś specjanego, a z tym dobrym sercem u mnie to też różnie bywa...):



***
Cześć Dziewczyny!

Dzięki dobremu sercu Uli, która zgodziła się zamieścić kilka zdań ode mnie chciałabym bardzo Wam podziękować za chęć pomocy. Widząc ile jest chętnych, aby wesprzeć moje działania serce się raduje. Do Seniorów jeździmy dwa razy do roku. Prezenty na Boże Narodzenie mam już prawie ogarnięte, więc nie będę Wam zawracać głowy, ale jeśli mogłybyście pomóc mi w prezentach wiosennych to będę bardzo wdzięczna. Dla Seniorek przygotowuję doniczki i koszyczki z kwiatami, które obiecuję pokazać jak będą gotowe natomiast z Panami, jak zawsze mam mały problem. Ostatnio szyłam im bataliony i bociany, które bardzo im się podobały.

Tym razem wymyśliłam takie oto obrazki. 
Mój akurat jest na sercu o wielkości dwudziestu kilku centymetrów, ale równie dobrze może to być koło, kwadrat lub prostokąt byle nie mniejsze niż te dwadzieścia cm . Motyw to zwierzę lub ptak lub ryba. Niepotrzebnie chyba dodałam napis, ale to wersja próbna więc musi zostać. Chętni na pewno chcą wiedzieć na kiedy potrzebuję te obrazki więc umówmy się, że najpóźniej do końca roku tak, żebym wiedziała na czym stoję i czy muszę coś dorobić. Tych obrazków potrzebuję 20 sztuk. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie na priv do Uli lub na mego maila jolantakapla@wp.pl to podeślę Wam zdjęcia z poprzednich wizyt w domu Seniora i odpowiem na ewentualne pytania.
Jola Kapla
***

Generalnie chodzi o przygotowanie obrazków w technice dequpage lub decu w połączeniu z malowaniem - motyw: zwierzę, ptak lub ryba. Obrazek na bazie w kształcie serca, kwadratu, koła lub prostokąta min. 20 cm z dziurką do zawieszenia. Potrzeba 20 obrazków, ja na pewno zrobię 5 (tyle mogę na 100% zadeklarować, więcej boję się czasowo). Potrzeba zatem jeszcze 15 sztuk. Ja bazy kupuję w Tokarni Sosenka, gdzie np.: serce o wysokości 20 cm kosztuje 2,70 zł (oczywiście to tylko mała część kosztów, jakie musiałbyście ponieść). Termin na wykonanie koniec roku 2019.
Jeśli ktoś byłyby chętny to proszę w komentarzu tylko wyrazić chęć, a resztę będziemy dogadywać mailowo lub na priv na fb - jak kto woli.

Jeśli chodzi o Oddział Onkologiczny to podarunki przygotowujemy dla nastoletnich pacjentów Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Kolejna akcja będzie w przyszłym roku, będę Was informować.

***
18.09.2019
Dodałam żabę, jak chcecie możecie do niej linkować powstające serca :)
Dziękuję za zgłoszenia!

***
10.10.2019
Jeśli macie probelem w komunkowaniu się z Jolą (próbujemy ustalić dlaczego) to śmiało piszcie do mnie na maila lub fb. Jak ktoś ma mój adres naziemny to śmiało przygotowane serca może do mnie słać, bo już ich trochę do mnie przywędrowało, więc ja je wszystkie spakuję i prześlę do Joli.

26 komentarzy:

  1. Ojej, jak decoupage, to ja niestety się nie dołączę, bo ta technika jest mi kompletnie obca:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie dołącze, dam znac ile zrobie Ulo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki, jeszcze nie potrafię dekupażu, więc poczekam za innymi technikami.
    Pozdrawiam Was cieplutko dziewczyny o wielkim sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jest uczestniczyć w takich akcjach i pokazywać, jak dobre ma się serducho. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita akcja!!!Niestety nie poruszam się w tej technice:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie coś wykonam, tylko malunku to nie będzie bo jestem antytalencie w tym temacie. Zerknę do moich zasobów co tam mam na bazę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Decoupage bardzo lubię więc, jak najbardziej dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe jesteście Dziewczyny!!!! Postaram się zrobić serce :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie zrobię serducho o ilości odpowiem na priw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna akcja, ja teraz organizuję u siebie w przedszkolu zbiórkę. Wspieram Was całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja coś zmaluję, by innym sprawić troszkę radości:))

    OdpowiedzUsuń
  12. W innej technice chętnie pomogę, decu jest mi na razie obce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie dzięki za informacje , coś zrobię tylko poszukam bazy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna akcja, ale niestety w tej technice nie 'robię" więc nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super akcja. Ja na pewno coś zrobię :-) W moim "przydasiowym" pudełku znajdę odpowiednie rzeczy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna akcja. Chętnie się przyłączę. Uwielbiam decu więc to czysta przyjemność. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, ja zawsze mówiłam, że Ty masz serce wielkie jak kosmos :D. Niestety, nic nie robię w tych technikach, więc nie pomogę :( Twoje serducho piękne :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Super akcja :).

    Dawno nie robiłam nic metodą decoupage ale jeśli dam radę chętnie przygotuję jakieś serduszka :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula, twoje dobre serce jest potwierdzone doświadczalne. Temu nie da się zaprzeczyć :)
    Co do akcji, to fajny pomysł i jak widać Ania już dołączyła.
    Ja na razie nie będę pchać się w nowe zadania, choć to jest kuszące.
    Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko, nie mogę dodać się do żabki:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała akcja Uleńko!!!
    Niestety ja też nie jestem "dekupażowa" ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały pomysł!!! Czy serca jeszcze potrzebne? Jeśli tak to proszę o informacje na maila. Do akcji dla młodych pacjentów również chętnie dołączę, więc również proszę o informacje. Pozdrawiam Alina
    lenkanapoddaszu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiedziałam że była żaba więc podrzucam link

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2019/10/serca-z-dobrego-serca.html

    OdpowiedzUsuń