niedziela, 1 września 2019

830. Kochamy tagi - Kawa

Zapraszam wszystkie miłośniczki i miłośników tagów do nowo powstałej grupy na fb Kochamy tagi.
Już od dawna nosiłam się z zamiarem stworzenia nowego tagowego wyzwania i w końcu jest. Dlaczego na fb, a nie tutaj? - zapytacie... Z bardzo prostej przyczyny chcę grupę, wyzwania i zabawę, ale nie znajdę już niestety czasu na kolejne podsumowania. Grupa na fb umożliwia wrzucanie zdjęć do określonych albumów, gdzie każdy członek grupy będzie widział galerię prac z danego tematu. Chcę, aby w grupie była też możliwość wymianek, jeśli ktoś oczywiście będzie chciał. Wiem, że nie każdy z Was ma potrzebę tworzenia tagów, a wręcz nie widzi sensu ich tworzenia ;) No, ale to tak jest z większością rzeczy, które tworzymy. Dla mnie tag to coś jak ATC - forma wyrażenia siebie na małej powierzchni, stworzona dla "dzikiej" satysfakcji (Danusiu bardzo mi się podoba to sformułowanie ;)

Do grupy można należeć nawet nie tworząć tagów - komentatorzy też potrzebni i mile widziani.

Jeśli ktoś chciałby się przyłączyć serdecznie zapraszam :) Tutaj

Pierwszy temat to Kawa. Jako, że jestem miłośniczką kawy to u mnie powstały takie dwa tagi.



To co? Znajdą się chętni?


24 komentarze:

  1. Śliczna spuchlinka :) też lubię kawusię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ąleż śliczne te tagi Uleńko, kawa to super temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki przepiękne! Kibicuję, bo nie mam FB.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, kawy nie kocham, ale Twoje prace tak. Tagi są super.
    W zabawie nie wezmę udziału, bo jestem niefacebookowa:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe tagi Ula. I to z kawą:)))
    Pomysł fajny, bo tagów w zasadzie nie zrobiłam wielu, ale nie przyłączę się, bo nie "fejsbukowa" jestem ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne tagi, prezentują się naprawdę przeuroczo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są!! Choć nie tworzę tagów to zawsze je podziwiam; fascynuje mnie jak wspaniale tę małą powierzchnię można ozdobić jednocześnie wyrażając siebie :)). Chętnie zajrzę na Twoją grupę Ulcia :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia Ula w nowej zabawie. Moja doba nie zmieści już niczego nowego niestety :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kawę!!!Piękne są te tagi ale niestety nie potrafię:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, pełne pomysłów i fajnego wykonania. Powodzenia w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kawowe tagi, kawę uwielbiam, więc tym bardziej mój podziw jest uzasadniony.Niestety do zabawy przyłączyć się nie mogę, bo konta na facebooku nie mam. Pozdrawiam i miłej zabawy z tagami życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe tagi i pięknie się prezentują :) Dla miłośniczki kawy w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje tagi bardzo mi się podobają:) odcienie różowego nie są takie 'oczywiste' przy pracy z tematem kawy :)
    Co do grupy - rozważyłabym dołączenie, ale mam mnóstwo różnych zobowiązań, może pomyślę później;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) bo ja nie jestem oczywista ;)
      DO grupy możesz dołączyć już teraz i być na razie obserwatorem ;) a do zabawy możesz dołączyć w każdej chwili, bycie w grupie nie wymusza udziału

      Usuń