środa, 4 września 2019

831. Kartki BN 2019 - wytyczna_wrzesień

Wrzesień - kartka parawan/kaskada

Przed nami już ostatni miesiąc trzeciego kwartału. Myślę, że większość z Was spotkała się już z formą kartki parawan (przez niektórych nazywana kaskadą). Jeśli nie to nie martwcie się nie jest to trudna forma :)


Moja wizja kartki jest bardzo prosta - wszystkie elementy papierowe z jednej kolekcji papieru + sizal + mikrokulki w kolorze czerwonym i kartka gotowa ;)



Do wykonania kartki użyłam cudnych papierów :


Banerek dla chętnych

Już jutro opublikuję zdjęciowy tutorial na moją kartkę. Zapraszam serdecznie!

***
Pomimo, że bardzo stopniały szeregi osób robiących kartki to zapraszam do galerii wakacyjnej jest co oglądać :)
Waszą ulubioną formą jako druga kartka wakacyjna okazała się SZTALUGA!
Jola Kapla zrobiła hurtowo bombki dla podopiecznych Domu Seniora (ale to tylko kropla w morzu potrzeb.)
Jestem pod wrażeniem Waszych kartek pop-up! CO jedna to piękniejsza!

Bardzo dziękuję, że pomimo urlopów i czasu wpoczynku znalazłyście czas na zabawę, i wykonałyście takie wspaniałe prace, i pomimo mojej wrednoty  nadal trwacie w zabawie ;) 
Wrześniowa żabka czeka na parawany :)
***
Jeśli zapomniałaś zalinkować swoją kartkę w poprzednim miesiącu to śmiało możesz w każdym kolejnym miesiącu to zrobić :)

24 komentarze:

  1. kolejna fajna forma karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka przepiękna, pudełeczka i kartki sztalugowe przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, zawsze miałam ochotę na ten parawanik ale jakoś nie było motywacji :-)
    Obie galerie rewelacyjne , ile to pięknych inspiracji !! Dziękuję Ula za podsumowanie i zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieg okoliczności??? Właśnie wczoraj znalazłam, porządkując papiery, zaczętą bazę kartki kaskadowej. Wstyd przyznać ale jeszcze nie robiłam bo tamtej nie ozdobiłam ,,z niewiedzy w temacie,, ... teraz jest okazja dołączyć kolejny fajny format do zrobionych :)
    Imponująca kolekcja kartek w galerii (mimo wakacji)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, lubię tę formę.:) Wakacyjne kartki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna inspiracja na kolejny miesiąc Uleńko, Twoja karta bardzo mi się podoba 🙂
    Piękne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno już nie robiłam kartki w takiej formie więc chętnie sobie przypomnę :)
    Śliczna i inspirująca galeria, jest co podziwiać.
    Serdeczności Ulciu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie pooglądać Wasze prace , ale dużo :) kartka parawan jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace dziewczyn !Pięknie ozdobiłaś swój parawanik.Podoba mi się taka forma kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna galeria, można się poczuć jak w środku świętowania najpiękniejszych grudniowych dni... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sztalugowa kartka to świetna propozycja, Twoja wygląda super. Podsumowanie bardzo bogate, podziwiam Was wszystkie za regularne kartkowanie, mnie tak bardzo brakuje czasu, choć sztalugę mam prawie gotową, jak wiele kartek do Twojej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Galeria imponująca. Nowa forma, już na pierwszy rzut oka bardzo mi się podoba. Poczekam na tutorial i do dzieła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podsumowanie i fajna forma na wrzesień :-)
    Tylko jedną taką kartkę mam na blogu, czas to zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta forma i oczywiście karteczka powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już widziałam kurs - podoba mi się:) Fantastyczne kartki powstały w wakacyjnym czasie!
    Ściskam Ula!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne !!! Widze ze to kartka na wrzesień:) fajnie:) podsumowanie super, brak chyba moich sztalug ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko nie było zalinkowanych sztalug, zalinkowane są tylko pop-up

      Usuń
  18. Ula, podajesz taki prosty przepis na przepiękną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawa forma karteczki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pop-up mnie nieco przerosła...ale się nie poddam, podejmę jeszcze próbę zrobienia jej...mogę po terminie? :)
    Piękna ta Twoja inspiracja kaskady Ulu.
    ps. dzięki za słowa otuchy :)

    OdpowiedzUsuń