piątek, 3 stycznia 2020

864. Kartki BN 2019 - podsumowanie roku

Dziękuję wszsytkim uczestnikom edycji 2019 za roczny trud jaki musiałyście włożyć uczestnicząc w niej systematycznie mierząc się z formami, które czasem nawet mnie sprawiały trochę trudności.




DZIĘKUJĘ WAM! DZIĘKI TEMU, ŻE JESTEŚCIE I SIĘ BAWICIE - JA MAM SIŁĘ NA KOLEJNĄ EDYCJĘ!



W zabawie wystartowało w styczniu 2019r. - 56 osób, a ukończyło ją 24 osoby. 


***
Wszystkie  kartki zrobiły (na podstawie Waszych kolaży, bo ja w tym roku nie dałam rady robić co miesięcznych zestawień, dlatego prosiłam Was o kolaż w grudniu). 

Promyk 
Montownia 
Małgosia X 
Ewa Jurewicz 
zofiko  
Maryla 
Asia Stefańska  
Ania Iwańska 
Ewa Gawlik 
Agata Baran 
hubka38 
Marysia Z
karto_flana 
Anna Wojcieszek 
Elunia 
ewinka Nowa 
Renia 
Ania S 
Jola Kapla
Danka M.
Ag_Agata

Banerek dla Was:



osób bawiło się nieprzerwanie przez 24 miesiące:

Marysia Z.
karto_flana 
Maryla
Elunia
Asia Stefańska


Banerek dla Was


7 osób bawiło się przez 36 miesięcy!!!


Anna Wojcieszek 
ewinka Nowa 
Promyk 
Ewa Gawlik 
Renia 
Ewa Jurewicz 
zofiko 

Banerek dla Was


6 osób bawiło się przez 48 miesięcy!!!

Agata Baran 
Ania Iwańska 
hubka38 
Małgosia X 
montownia 
Ania S 


Banerek dla Was



Nasze rekordzistki  - Renia, Agatka Baran i Zofiko. Tym razem Renia zdecydowanie wybiła się na prowadzenie i zrobiła aż 48 kartek.

Banerek dla Was dziewczyny


***
Jeśli coś źle policzyłam proszę o kontakt w komentarzu lub mailowy. Być może ktoś jeszcze zrobił kartki z wszystkich miesięcy - nie wszędzie były kolaże.




27 komentarzy:

  1. oj to już 3 lata kartkuję :)
    dzięki Ula za zabawę kreatywnie się rozwijam /:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, ale pracowite jesteśmy. Gratulacje dla Was dziewczyny i jeszcze raz podziękowania dla ciebie Ulko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacja dla dziewczyn,Tobie Ula dziękuję za wyśmienitą zabawę i pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za całoroczną, co ja piszę! za kilkuletnią zabawę!
    Nawet nie podejrzewałam siebie o to, że potrafię zrobić tak różnorodne formy. Cieszę się, że jestem w gronie tak twórczych i pomysłowych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu, fiu!Jestem brylantem!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałym, ja w tym roku wymiękłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje la dziewczyn, a Tobie Ula dziękuję za wspaniałą zabawę i motywację :)
    Zaczynam z Tobą piąty rok zabawy choć pierwsze dwa w pewnych momentach musiałam przerwać z powodu zawirowań rodzinnych.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) uważam, że zorganizowałaś bardzo udaną zabawę :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Ciebie za wytrwałość i pomysłowość w organizowaniu zabawy i dla wszystkich wytrwałych uczestniczek. Jejku, nie myślałam że to już 3 lata minęło od momentu, kiedy zrobiłam pierwszą kartkę do Twojej zabawy! Pozdrawiam słoneczko dzisiaj u nas zamiast śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję złotym dziewczynom sumienności i wytrwałości w kartkowaniu, mnie niestety brak tych cech stąd nie mogę się pochwalić kompletem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi, że w gronie twórczych Dziewczyn się znalazłam :)
    Gratuluję wytrwałym, systematycznym, pomysłowym ... a Tobie Uleńko dziękuję za organizację wyjątkowo ciekawej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Dostałam diament! A jak wiadomo, diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety.;) Ula, dzięki za 3 lata inspiracji, następny rok na pewno będzie równie twórczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie Ulciu a banerki to bardzo miłe wyróżnienie:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie robi wrażenie. Brawo dla rekordzistek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Uleńko za nieustającą mobilizację do świątecznego kartkowania i za odznaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem! Brawa dla Kartkujących!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow to juz tyle lat?! Niesamowite !!! Dzieki Ula za te wspolne lata i gratuluje koleżankom 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przyznaję, ze wstydem że chyba zawalił cały ostatni kwartał :) W tym roku sie poprawię :) Obiecuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulcia dziękuję za wyróżnienie chociaż wiesz, że systematycznie to nie o mnie :P
    Gratuluję wszystkim Dziewczynom, które dotrwały do końca i tym które do końca nie dotrwały też :) może w tym roku pójdzie im lepiej i mi także :)
    Dziękuję Ci Ulcia za to że wciąż Ci się chce :****

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulciu, dziękuję za wspaniałą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie udało mi się bawić razem z Wami w ubiegłym roku..

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję dziewczynom wytrwałości, a Tobie Ulu pomysłowości:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za super zabawę, podjęłam się wyzwania i bardzo się cieszę, że do wakacji wytrwałam...potem -choć żałuję nie sprostałam.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zabawę (świetnie przygotowana, dużo się nauczyłam), cieszę się, że jest kolejna edycja- mam nadzieję, że tym razem zrobię wszystkie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. DZiękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń