środa, 1 stycznia 2020

863. Kartki BN 2020 - wytyczna styczeń

Nowy rok, nowe wytyczne...
Wzięłam pod uwagę Wasze sugestie - część w Was chciała trudniej, część łatwiej, więc będą dwie wytyczne ;) Jednak wytyczne będą podawane co miesiąc, aby było trochę tajemnicy i oczekawiania, jak zabawa to zabawa!

Tych co chcą zrobić coś nowego zapraszam do zrobienia potrójnej sztalugi, wg kursu Magdy Kam - Tutaj

Dla pozostałych kartka w kształcie, jaki chcecie jednak musi się na niej znaleźć - czerwony + miś.

Mile widziane połączenie wytycznych :)




Do wykonania kartki użyłam papiery z  kolekcji :


Banerek dla chętnych



Żabka głodna czeka do 31 stycznia do północy.

Takie małe utrudnienie może wystąpić.
Żabka nowa, w testach, więc w razie trudności piszcie.


32 komentarze:

  1. Ulcia, niech 2020 przyniesie same wspaniałości. Życzę Tobie i Twoim Bliskim szczęśliwego, twórczego, pełnego niezapomnianych wrażeń i wielu sukcesów Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę robić nowe formy :), banerek wstawię wieczorkiem u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Banerek porwany, sztaluga potrójna jest super. A Twoja kartka prezentuje się wspaniale, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. sztaluga potrójna- fajna- robiłam raz, tylko inny kształt:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho! Zaczynamy jak petarda - z grubej rury. Choć jak znam życie to wystarczy wsiąść się do pracy a wyzwanie okaże się łatwe do realizacji. Zatem- zaczynamy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jest taki wybór.;) Oczywiście biorę udział. Pozdrawiam i mnóstwo dobroci ci życzę w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze potrójnej nie robiłam , fantastyczne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę potrójną sztalugę, jest śliczna.
    Przesyłam noworoczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko super pomysł z misiem :).

    To ja wybiorę tą prostszą wersję, bo wolę robić zwykłe kartki ale może kiedyś się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow..świetna kartka :) Może nie taka trudna jak się wydaje? |Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka <3 Spróbuję swoich sił :) Mam nadzieję, że w tym roku się ogarnę i nie zawalę wyzwań. Pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i w tym roku może w końcu zmobilizuję się do przygotowywania kartek BN już od stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest Twoja kartka, radosna, kolorowa, bardzo zimowa. Sztalugową-potrójną mam zapisaną od dawna ... jest okazja w końcu plan zrealizować :) Zmieniłam trochę wymiary (jestem w trakcie zabawy z kartką), mam nadzieję, że wolno na dowolność (sztaluga-potrójna zostaje).
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, może mi się uda zrobić.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Sztaluga robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh te kartki , moja zmora, ja nie mam talentu w tej materii buu a Twoje są takie sliczne moim faworytem jest Mikołaj w saniach.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW :) wchodzę w to :) mam nadzieję, że tym razem wytrwam i podołam wszystkiemu ;p
    Pozdrawiam ciepło Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zabawa! Bardzo bym chciała w tym roku dołączyć i mam nadzieję, że mi się to uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękną kartkę zrobiłaś.
    Ja bez postanowień na cały rok, ale styczniu jestem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka. Dla mnie to wyższa szkoła jazdy, a że nie mam sprzętu ani warunków to pozostanę przy klasycznych kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjawiskowo wygląda taka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę zmieniłam sztalugową potrójną formę, ale ilość sztalug się zgadza ;-)
    Pozdrawiam Uleńko, urocze są te Twoje misie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula, nie da się podlinkować kartki. Żabka zniknęła...

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabka nie działą, nie mogę wstawić linku do strony

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny przepraszam za chwilowe problemy z żabą... może uda się to naprawić

    OdpowiedzUsuń
  27. Wysłałam do żabki ale tutaj nie ma :( czy nadal są problemy z żabką ??

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zdążyłam przed północą, ale mam też drugą kartkę - z czerwienią i misiem. :)
    http://renik-art.blogspot.com/2020/02/kartka-bn-2020-2.html

    OdpowiedzUsuń