piątek, 10 stycznia 2020

866. Serce dla seniora

Niektóre z Was zaglądają na Świry Rękodzieła i tam już widziały ten tutorial. Jednak coraz bliżej święto dziadków, więc dla przypomnienia szybki kurs na proste serce.


Do wykonanie serca potrzebujemy:


klej

nożyczki
ołówek
owalną lub okrągłą serwetkę wykrojnikową
sznurek bawełniany
dziurkacz.


Na tylnej stronie tektury falistej odrysuj kształ serca (ja zrobiłam sobie wzór z tekturki z okładki bloku technicznego) i wytnij.

Z kolekcji papieru wybierz ten, który chcesz użyć i odrysuj serce tekturowe na nim. Ja odrysowałam po prawej stronie, ponieważ chciałam mieć zająca na nim.


Po wycięciu serca z pozostałego papieru dokładnie wytnij drugiego zająca.

Weź serwetkę z wykrojnika taką jak lubisz lub masz - okrągłową lub owalną.
Wycięte z papieru serce przyklej na lewej stronie serca z tektury falistej.

Na plecach serwetki przyklej kawałek tektury falistej, która została po wycięciu serca. Tekturę przyklej, aby wynieść serwetkę i nadać pracy trochę przestrzenności.

Na serwetkę przyklej wycięte zwierzątko (u mnie to zając). 
Zrób dziurkę dziurkaczem i przewlecz sznurek.

Gotowe serce :)


Wykonałam jeszcze dwa serca z tej samej kolekcji papierów, tym razem na bazach serc od Woodouts.




Zamiast zwierząt możecie dać dowoloną grafikę i stworzyć własne niepowtarzalne serce.
Serwetki możecie wyciąć z kolorowych papierów.

9 komentarzy:

  1. Kursik już widziałam ale z miłą chęcią zobaczyłam drugi raz. Świetne są te serduszka. Ja niestety nie wpadłam na to że można je wyciąć z tektury :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu bardzo czytelny kurs.
    Sporo serduszek ciekawy pomysł i miły upominek .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, całkiem fajna rzecz:) Muszę sprobować z moimi Seniorami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ja miałam tylko jeden papier ryżowy ze zwierzakiem, aż zaniemówiłam, że tak ubogo z nim u mnie :D ale jakoś podołałam :) wiesz, że nie wpadłam, żeby zrobić ze scrapbookingowego? -.- taaa, lama ja..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia, bardzo fajne zoologiczne serduszka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i bardzo fajny kursik. Dzięki :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste, a jakie efektowne ;) Takie serducha bez problemu można byłoby zrobić z dziećmi :) na środku na serwetce można byłoby na przykład nakleić zdjęcie wnuka ;) bardzo inspirujący kursik :)

    OdpowiedzUsuń