poniedziałek, 5 stycznia 2015

53. Flip it Stamp - styczeń

Długo wahałam się, który kalendarz wyszyć Flip it Stamp czy Flip it Bits. W końcu zwyciężył Flip it Stamp. Myślę, że do Flip it Bits wrócę wcześniej czy później i też go wyszyję, ale na razie mam masę innych pomysłów i projektów do zrobienia ;)

A mój pierwszy miesiąc wygląda tak:



Brakuje jeszcze guziczków. Zmieniłam kolor bałwanka z DMC 712 na biały ze względu na to, że haftuje na aidzie w kolorze ecru. Niestety bałwanek wyszyty kolorem 712 był praktycznie niewidoczny. 

Styczeń od zawsze kojarzył mi się z babcią i dziadkiem, może dlatego, że to właśnie w tym miesiącu jest Dzień Babci i Dziadka. W sumie dlaczego dziadka, a nie dziadzia...dziadziusia? Moi dziadkowie już nie żyją, teraz to moi rodzice są dziadkami, a moje dzieci obchodzą wraz z nimi to święto.

4 komentarze: