Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (151) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (180) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 6 marca 2016

265. Kartki Wielkanocne 6_9

Wyzwanie etap szósty:

Media... co to są media??? Okazało się, że temat wcale nie jest trudny dla ośmiolatki ;) ... a mnie sprawia kłopot...

Ostatecznie pojawiły się dwie kartki z prostej przyczyny. Nie byłam zadowolona z pierwszej to zrobiłam drugą... 
Pierwsza mgiełka z farby do malowania jajek, jak się dobrze przyjrzycie zobaczycie też drugą mgiełkę... haha... z wody utlenionej - co spowodowało, że moje zielone kropki się w niektórych miejscach przebarwiły na jaśniejszy kolor... brokat na jajku (tego pomysłu bardzo żałuję), perłowa farba akrylowa na wycinance, perełki z lakieru do paznokci...

Druga podoba mi się zdecydowanie bardziej :)
Mgiełka z farby do malowania jajek, perłowa i złota farba akrylowa na wycinance, perełki z lakieru do paznokci...
Muszę przyznać, że zrobienie perełek z lakieru wcale nie jest prostą sprawą, jak mi się wcześniej wydawało...

27 komentarzy:

  1. Obie karteczki fajne. Faktycznie dzieci mają inne wyobrażenie o metodach twórczych, dla nas abstrakcyjnych, nie do przeskoczenia. Ta druga jest wyrazistsza przez zastosowanie innego koloru lakieru, ale nie zazdroszczę Ci zapachu, jaki roztaczał się po ich użyciu, przynajmniej u mnie, wietrzenie było dość intensywne, bo zapach długo nie chciał się ulotnić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo mi się podobają! Są takie wesolutkie i kolorowe. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się obie karteczki podobają, są rewelacyjne. Na pomysł wody utlenionej bym nie wpadła za nic w świecie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Twoje kartki bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulenko obie kateczki sa przesliczne, bardzo mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka powstała na Wyzwanie Uleńko. Podziwiam Twoją cierpliwość w eksperymentowaniu z mediami - efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo i na temat. A przecież w wyzwaniach o to chodzi:))

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie podobają się obydwie. Dałaś radę z tematem : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kombinacje:)))alpejskie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się obie podobają :).

    Hihi też musiałabym sięgnąć po informację jeśli chodzi o "media" :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, a te króliczki zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się podobaja obie :-)
    Ten hardcore wcale nie był taki trudny.. myslę że nastepny może nastręczyć wiekszych problemu .. mnie nie ale innym :-(
    CAle generalnie musze przyznac że Ewcia ma niesamowite pomysły
    Poowodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Niezłe kombinacje, ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A tam narzekasz - obie są piękne. A temat bardzo ciekawy :) Dzieci to jednak nie mają ograniczeń myślowych, jak my, dorośli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie są śliczne,bez dwóch zdań.Bardzo fajne te zajęcze główki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszło. Ja skorzystałam z farbek dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie podobają się bardzo obie karteczki :) Wesolutkie i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje lakierowe kropeczki są wyśmienite. Też chcę się tak elegancko nauczyć je kropić!
    Pomysł z woda utleniona - rewelacja. Człowiek to się jednak całe życie uczy..
    Obie karteczki super są. Przy brokacie to by mnie dziecko po łapskach obiło. Tak mnie oduczyła, że omijam z daleka. Ileż to razy słyszałam: "Matka, zostaw brokat, nie idziecie w parze" bądź łagodniej: "Mamuś, proszę Cię.....".
    Tak czy inaczej, obie karteczki na 5+
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne są te małe króliczki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie kartki są piękne :)
    No może druga bardziej :P na tej pierwszej rzeczywiście brokat zepsuł jajo. Ale te królisie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne karteczki! Podoba mi się farbowany papier!

    OdpowiedzUsuń