niedziela, 4 marca 2018

657. Kartki BN 2018-marzec_wytyczna

Pora na mapkę marcową, która wg mnie bardzo uniwersalna.
Moja interpretacja powstała z papierów Papierowego Potwora Zimowa nostalgia.
I jak Wam się podoba marcowa mapka?
Pamiętajcie o kolażu lub zdjęciu grupowym przy wykonywaniu większej ilości kartek.
Jeśli kartek jest więcej niż jedna, a nie ma zdjęcia zbiorczego do zestawienia biorę tylko jedno zdjęcie. Przykro mi, ale wierzcie mi, że jest przy tym ogrom pracy i chciałabym, bardzo proszę szanujcie mój czas.
***
Ania Iwańska - Nie, nie zwolnili mnie z pracy... U mnie to tak jest, że to ja zmieniam pracę jak już ;) Ale na chwilę obecną bez zmian. Sama nie wiem kiedy...
Czarna dama - Tak lakieruję 2-3 razy. Lidziu, ale to transfer jest, ja tego nie namalowałam.


37 komentarzy:

  1. Świetna mapka! :D Podoba mi się Twoja interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna mapka! A Twoje karteczki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super!!! :) Bardzo mi się podoba akcent z potuszowanego czerwonego brzegu. Ożywia kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajna, uniwersalna mapka. Podoba mi się Twoja interpretacja Uleńko, śliczna karteczka wyszła.
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapka extra , już mam pomysł na kartkę, ba nawet na trzy kartki :-)
    Twoja karteczka świetna jest
    Pozdrawiam Ula i cieszę się że to tylko ADHD a nie bezrobocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna mapka i cudna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna mapka. Karteczkę stworzyłaś przepiękną! Oczywiście bawie się dalej.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglada i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka! Z pewnością wykorzystam mapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta mapka. Z jej pomocą można zrobić nie tylko kartki świąteczne. I to zrobić ekspresowo, bo widzę, że już ktoś podjął to wyzwanie. Twoja inspiracja super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka! Mapka znowu bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa:) bede działać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj bardzo mi się podoba ta mapka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Ulcia za informację. A mapka bardzo fajna, na pewno super kartki powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kartka. Faktycznie mapka dość uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie super mapka :) i faktycznie daje wiele możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna mapka i właściwie pasuje do wszystkich świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka i wspaniała mapka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super mapka, Ulciu. I piękną kartkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super mapka. Coś czuję, że znowu przekroczymy 100 :).

    Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna mapka :) śliczna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna karteczka powstała,mapka bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja postanowiłam spróbować swoich sił, bo mapka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uleńko fajna mapka i właściwie taka uniwersalna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka i fantastyczna mapka. Nie linkuję na razie swojej kartki, gdyż chciałabym wykonać jeszcze jakąś według tej mapki ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńka,super mapka !!!
    Karteczkę wg niej zrobiłaś piękną :)
    Tym razem w zabawie marcowej " wzięłam się najpierw za Ciebie " ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydawało mi się , że wyhaftowałam za duży obrazek i nie uda mi się wpasować go do mapki, ale jakoś się udało :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow schyłek miesiąca 45 postów z kartkami super zabawa:)
    te mapki sa świetne ja je lubię :)tzn polubiłyśmy się :)świetnei oby tak do końca roku:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem i ja z interpretacją swojej mapki :)

    OdpowiedzUsuń