niedziela, 18 marca 2018

666. Warsztaty z Anią Soprano

Wczoraj byłam na warsztatach z Anią Soprano. Na warsztaty skusiła mnie Ewcia.
Poniżej zdjęcie autorstwa Ewci - od lewej Ania, moja córcia, ja, Renia, Alinka! i Ewcia!


I jeszcze raz my z Ewcią!
Było cudnie! Czas szybko zleciał, nawet nie wiem kiedy i trzeba było wracać.

A takie coś "wypociłam" - moje beznose panienki ;)

Kolorowanki Izabelki - panienki z nosami :)


Ewuniu i Alinko bardzo dziękuję Wam za to spotkanie, i za możliwość poznania Was w realu.

Aniu dziękuję za cudowne warsztaty i cierpliwość do mojego marudzenia.

Dziewczyny jeśli będziecie miały okazję, a chciałybyście spróbować kolorowania to z całego serca polecam warsztaty z Anią.


27 komentarzy:

  1. No i zakaz mówienia, że nie umiesz!!!!!!!!!!!:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie pokolorowałyście , a spotkania powtórzę się po raz któryś zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudne są te wasze panienki ^_^
    Świetne cieniowane Ula, a i Izabela dotrzymuje ci kroku. Świetnie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko! Pięknie pokolorowałaś te panienki ,Są prześlicznie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie żeście sobie poradziły. Córcia zdolniacha po mamusi .Spotkania zazdraszczam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No i tak małymi krokami po mistrzostwo:) Fantastyczne kolorowania :) Izabelka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Naprawdę świetny poziom kolorowania. Chciałbym sam mieć tyle talentu, ale niestety nie mam, więc chyba mocno rozważę takie warsztaty. Obecnie chcę się wziąć za kolorowanie takich zwierząt: Kolorowanki ze zwierzętami i żeby ładne wyszły to trzeba będzie trochę pokombinować z nietypowymi połączeń kolorów i cieniowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe warszataty - śliczne kolorowanki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko gratuluję tych warsztatów. Pięknie kolorowałyście:)
    Miałam być na warsztatach u Ani w styczniu, byłam zapisana ale życie pokrzyżowało bardzo plany i nie udało się. Ale może jeszcze kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna robota:) Pięknie pokolorowane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdroscic takich spotkan, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że fantastycznie spędziłyście czas :) Jestem zachwycona pracami Izabelki - zdolna z niej dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda tylko pozazdrościć tak wspaniałych spotkań:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulciu, wspaniałe efekty warsztatów pokazujesz. Zazdroszczę spotkania. No i szkoda, że nie można być w dwóch miejscach jednocześnie (czytaj: w Studio 75).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne takie spotkanie. Śliczne te kolorowanki. Cieniowania są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas na kolorowanie zawsze jest wspaniałą formą odpoczynku, bez względu na wiek, a i nauczyć się warto pod dobrym okiem :) Świetne Wasze kolorowanki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie pokolorowane panienki. Po minach widać, że spotkanie bardzo udane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleczko super to wasze spotkanie i jakie owocne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Juz zazdraszczam !!! A talenty z Iza macie, nie ma co :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, jakie piękne kolorowanki powstały! zdolne dziewczyny nie ma dwóch zdań:)) oj, ja też zazdraszczam...:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolorowanki !!! Jakie by to były piękne wzory do haftów :) Lubię takie kameralne spotkania warsztatowe . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. super warsztaty :) piękne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe doświadczenie i świetnie Wam wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorowanki i super warsztaty!!! No teraz to Będziecie obie mistrzynie :DDD.

    OdpowiedzUsuń