niedziela, 10 marca 2019

782. Wielkanocna kartka w kształcie jaja

Do Wielkanocy coraz bliżej, dlatego na blogu DIY - zrób to sam przygotowałam dla Was VIDEO-TUTORIAL, na kartkę wielkanocną w kształcie jaja.

Do wykonania kartki wielkanocnej potrzebujemy:
- klej typu "magic"
- nożyczki
- papier scrapowy (ja użyłam papierów ITD Collection Evening time
- baza kwadratowa 15x15cm do wycięcia jaja lub gotowa baza jaja (ja użyłam fioletowej bazy od ITD Collection)
- tagi do wycięcia (ja użyłam ITD Collection TUTAJ)
- papier do mixedmediów lub do akwareli,
- mikrokulki,
- sizal,
- gaza,
- kwiatki
- mgiełki,
- tekturka,
- drobnoziarnista masa,
- białe gesso lub biała farba akrylowa,
- brokat,
- szablon (ja użyłam ITD Collection TUTAJ)
- sznurek.

Bazę kartki możecie kupić gotową lub zrobić same.
Ja bazę wycięłam z bazy kwadratowej 15x15cm.

Gotowe kartki, które dla Was przygotowałam jako inspirację wyglądają tak:











Zapraszam na video-tutorial.





Na Wasze piękne wielkanocne kartki czekamy na blogu DIY - zrób to sam do 9 kwietnia 2019r.
Sponsorem tego cyklu jest ITD Collection 
a nagrodą za MIEJSCE I - jest 
bon o wartości 50zł na zakupy w sklepie



Wszystkie moje vido-tutoriale znajdziecie Tutaj


27 komentarzy:

  1. Świetne karteczki.I teraz trzeba zrobić pudełka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki takie na bogato :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za śliczna kartka. Prawdziwe arcydzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna kolorystyka z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko piękna ta kartka!! Cudowne kolory i cała kompozycja!! Piękne są te wszystkie detale! :)) Serdeczności posyłam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną kartkę zrobiłas:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, przepiękne jajo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wielkanocna karteczka! Lubię tę formę karteczek i na pewno coś zmajstruję.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka! Dziękuję za filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka i świetny tutek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kompozycja. Podziwiam te warstwy i mnóstwo świetnie dobranych szczegółów.Aby tego dokonać trzeba mieć duszę artysty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajkowa karteczka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna jajeczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna :) Wspaniałe detale :)
    Dzięki na link - zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna przestrzenna karteczka - te koguty są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna inspiracja i fajny ten filmik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, piękną karteczką motywujesz :-) Bardzo dziękuję. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję,może będę mieć taka samą,jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca kartka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jajkowa kartka ,a ile na niej cudowności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka oryginalna-cudna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń