wtorek, 19 marca 2019

786. Wielkanocne gąski

Dzisiaj zapraszam na inspirację jaką przygotowałam dla Was ozdoby na Wielkanoc - wielkanocne gąski w ramach DT sklepu Czerwony Cyrkiel. Użyłam papierów Lemnocraft, folii do złocenia firmy ITD Collection oraz kwiaty, sizal i mikrokulki.






Jeśli chcecie zrobić lub zobaczyć, jak powstała gąska to zapraszam również na videotutorial:

Moja przygoda z Czerwonym Cyrklem powoli dobiega końca, a jesli ktoś z Was chciałby spróbować to trwa nabór do DT - serdecznie zapraszam - Tutaj.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich "zaglądaczy" i komentatorów!

***
Gąski zgłaszam na wyzwanie Tutaj:





30 komentarzy:

  1. Urocze gąski, będą piękną ozdobą świąteczną :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ja popełniłam podobną formą ozdabiania jajeczka płaskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko, jakie urocze te gąski.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, wiosenne i kolorowe :) ogladałam już w czerwonym cyrklu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne gąski. Urocza ozdoba świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie ozdobione gąski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super gąski. Teraz ja chcę to!!! Wiosenne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha... to możemy się wymienić, aczkolwiek moje marne gęsięta nijak się mają do Twojego cudnego jaja :)

      Usuń
  8. jakie dostojne i elegancko ubrane

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę cudownie wyglądają te gąski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko zobaczyła Twoje gąski to od razu przyszła mi na myśl piosenka - Gęsi za wodą, kaczki za wodą...
    Są pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi motylkami wyglądają bardzo zalotnie;)
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuć wiosnę na Twoim blogu ;) Urocze gąski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne gąski, super tutorial. Wielkie dzięki za nauki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko gąski są cudowne!!! Piękna dekoracja!! Bardzo podoba mi się pomysł z ozdobieniem na dole kwiatami i motylkami :)) Miłego, słonecznego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula gąski są świetne a za filmik dziękuję, kilka fajnych trików tam zauważyłam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są te gąski.
    Mam pytanie, czy robiąc złocenia, używałaś przez szablon - kleju (jeśli tak to jakiego?) czy gesso?

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne gąski!!! Cudnie je ozdobiłaś :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne te gąski :) Wspaniała ozdoba na święta !

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne dekoracje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń