poniedziałek, 16 marca 2020

881. Zbiorczo...

Witajcie,

chwilę mnie tu nie było... to co się dzieje na świecie... w Polsce... trochę mnie przytałacza... Nie rozumiem zachowania niektórych ludzi, lekceważenia, hejtowania wszelkich działań i podejścia, że wszystko co ktoś robi to jest złe...
Ja tymaczsem robię bardzo mało, ale coś powstaje. Głównie to do czego się zobowiązałam. Dzisiaj trochę zbiorczo, chociaż osobiście nie lubię takich postów, ale nie chcę też publikować coś co powstało już dawno i niektóre z Was już widziały i udawać, że właśnie stworzyłam.

***
Na grupie fb Świry Rękodzieła Inspirują końcem lutego robiłyśmy wspólnie ocieplacz. Chyba dobrze wytłumaczyłam, bo powstały ocieplacze zrobione przez dziewczyny, które nigdy wcześniej nie robiły na drutach. Cieszy mnie to ogromnie :)

***
Potem odbyła się CraftWawa 2020, moją relację z tej imprezy możecie zobaczyć na blogu Świrów Rękodzieła, więc nie będę tutaj jej powielać. Jeśli ktoś nie widział i ciekawy to zapraszam Tutaj.
Prowadziałam m&t

Spotkałam się m.in. z Martą i Justynką

Uczestniczyłam w warsztatch - zrobiłam taga z Anią Kułagą i anioła z Patrycją Humerską - zrobię ładne zdjęcia, jak czas pozwoli i pokażę w innym poście.

***
W ostatnią sobotę na grupie fb Świry Rękodzieła Inspirują robiłyśmy pisanki. Jestem zachwycona pracami dziewczyn - moja poniżej.


***
Wczoraj na blogu od A do Zet miałam swój gościnny występ - Tutaj.
Na występ przygotowałam taga :)

To takie podsumowanie prawie wszystkiego co się działo i co stworzyłam... będzie teraz już mniej więcej na bieżąco...

***
Do zabawy Marty Kochamy starocie styl vintage powstało pudełko recyklingowe z puszki po czekoladkach.
Moje pudełko pomalowałam białym gesso, postarzyłam spękaniami i bitumem w płynie. Na wieczko przyleiłam papier ryżowy od ITD Collection. Ozdobiłam listkami z lekkiej masy, które pomalowałam farbą akrylową i postarzyłam bitumem.



To wszsytko na dzisiaj. 
Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy i komentatorów.
Trzymajcie się zdrowo, dbajcie o siebie i nie dajcie się wirusowi!

27 komentarzy:

  1. Śliczne prace Ulciu. Zachwyciło mnie jajeczko i mediowy tag.
    Trudno się odnaleźć w aktualnej rzeczywistości, jest nieprzewidywalna.
    Trzymaj się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością pooglądałam :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne warsztaty, cudowne prace. Pisanka rewelacyjna. Strasznie mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie krótko i na temat :-) Wszystko poza pudełeczkiem już widziałam i wszystko podziwiam. Świetnie Ci wychodzą te mediowe prace, lubię podziwiać bo sama nie umiem . U mnie zawsze wszytko równo i gładko , ot tak mam , jak to księgowa :-).
    Pudełeczko mam podobne po czekoladkach i nie mam na nie pomysłu, chyba sobie jeszcze poleży :-)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę. U mnie dziś pierwszy przypadek koronowirusa niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace, ten ptaszek na pudełku jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanka i tag to moi faworyci dzisiejszego wpisu:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace.
    Nie tylko ślicznie tworzysz, ale też świetnie tłumaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie to wszystko wykonujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace :) zabieram się za ten otulacz, jak za jeża... Jakoś druty nie chcą do mnie przemawiać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ocieplacz! Kiedyś miałam fazę na ich robienie;)
    Pisanka świetna, a serduszko... znam to pudełeczko i dla mnie rewelacja jak pięknie je ozdobiłaś.
    Wasze uśmiechnięte buziaczki już widziałam u Marty i Justynki. Widać, że świetnie się bawiłyście.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne parace, jajo, tag są zachwycające.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem mega dumna z mojego cieplacza :D i dziękuję również za świetne warsztaty z jajcami, no piękne są :) z pewnością kogoś obdaruję wielkanocnie. co do taga, to już pisałam wielokrotnie, że mnei zachwycił, jest piękny, kocham takie klimaty. Przerobione pudełeckzo jest prześliczne! ale musiałaś czasu spędzić nad pomalowaniem listków, ich wyciskaniem :) dla takiego efektu warto, dziękuję za udział w zabawie Kochamy starocie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No trochę się działo Ulcia :)). Piękne prace! Mnie tez to wszystko przytłacza :(. Buziaki kochana i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulciu, Ty wiesz, że podziwiam Twoje prace. Trzymaj się, kochana, w tym trudnym okresie. Musi w końcu być dobrze!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace! Szczególnie zachwycam się przerobionym pudełkiem i pisanką! Obłędne!
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prqce Ulko, a szczególnie podobają mi się recyklingowe pudełeczko i ocieplacz. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zbiorczy post Ulcia pokazuje Twoją wszechstronność. Pięknie się twórczo rozwijasz! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne prace Ulo! Mnie sie bardzo podobaja :) a czas trudniejszy ale wierze ze przejdziemy przez niego dzielnie ....

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prace, zwłaszcza ten tag, cudo!! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace Uleńko, a pudełeczko z ptaszkiem wyszło Ci super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie próżnujesz! Tyle prac, a jakie różnorodne i kursy... Podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko wszystkie prace stworzone przez Ciebie są piękne, jednak pisanka najbardziej mi się spodobała. Jest tak piękna, że oderwać oczu od niej nie mogę. Zazdroszczę umiejętności tworzenia takich prac. Bardzo chciałabym się tej techniki nauczyć, ale z drugiej strony nie chciałabym łapać kilku srok za ogon. Zdrówka życzę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czasami lubię taki zbiorczy post poczytać i obejrzeć zdjęcia. Ocieplacz świetny, ale mnie najbardziej jajo zachwyciło. Pewnie dlatego,że z mediami mi nie po drodze :) Trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj działo sie u ciebi,e działo

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo się działo Uleńko u Ciebie;)Bardzo twórczo. Wspaniałe prace powstały jest co podziwiać.Jajo najbardziej mnie urzekło. Zdroweczka ! Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Uleńko ale szczęściarą z Ciebie spotkanie w realu z Dziewczynami.
    Prace prześliczne najbardziej podoba mi się jajeczko moje kolorki.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPER się tak spotkać w realu z bratnimi duszyczkami :)

    OdpowiedzUsuń