poniedziałek, 30 marca 2020

883. Czekoladowniki i kartki

Witajcie,
świat spowolnił... A ja dalej się spieszę i na wszystko brakuje mi czasu...

Poniżej inspiracje dla Świrów Rękodzieła i zarazem czekoladowniki dla moich blogowych przyjaciółek :)





Zrobiłam też taką romatyczną zawieszkę


Prace jak nie moje ;)

Jeśli chcecie zobaczyć jakich produktów użyłam zajrzyjcie do Świrów.

***
W piątek robiłyśmy jeszcze kurki, ale nie zrobiłam lepszych zdjęć. Mam tylko jedno w telefonie. Pokażę innym razem.
***
Na livie w sobotę, który prowadziłam robiłyśmy kartki w kształcie jajka 




Liva udało mi się poprowadzić pomimo pewnych trudności zdrowotnych, które niestety nie minęły. 
Rzadko do Was zaglądam, nie wiem kiedy się to zmieni... 
Mam nadzieję, że wkrótce.

Trzymajcie się zdrowo i nie dajcie się zwariować.

***
Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała o której chciałam dzisiaj napisać.
Mianowicie z racji mojego obecnego stanu zdrowotnego raczej nie będę wysyłać kartek wielkanocnych. Nawet nie wiem czy PP działa i czy listonosze chodzą.
Nadrobimy to później :)

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe i jak widzę bardzo czasochłonne prace. Włożyłaś w ich wykonanie sporo czasu i jeszcze więcej serca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękne i dopracowane. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace Ulko.:) Życzę dużo zdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace piękne, ja też odkładam na póżniej wysyłanie kartek, pozdrawiam i trzymaj się zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne jajo mega :)
    super jajeczne kartki:)0

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prace wykonałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulcia piękne prace :)) Te pierwsze to takie moje kolorki :))). Ulcia dużo zdrówka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace stworzyłaś Ula :)
    Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula spoko, z tego co wiem mało kto wysyła kartki wielkanocny, to nie produkt pierwszej potrzeby a o listonoszy i pocztę trzeba zadbać.
    Co do Twoich prac są świetne, zwłaszcza podobają mi się te kartki w kształcie jaj. Jakoś ostatnio przegapiłam Twoje livy ,ciężko mi się ogarnąć. Zdrówka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulcia, cudowne prace.
    Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, radosne prace Ulciu, miło popatrzeć na takie cudeńka.
    Życzę Ci zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykorzystałaś papierki od ITD :)
    Ja także w tym roku zrezygnowałam z kartek wysyłanych pocztą... będą jeszcze inne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace, Ula :) Dużo, dużo zdrówka dla Ciebie! :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace.
    Podziwiam, twoja doba jest chyba dłuższa niż moja.
    zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace. Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prace! Lubię tworzyć czekoladowniki, są bogatszą formą niż kartki.
    Trzymaj się Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulo zdrowka zycze a czekoladowniki i karteczki urocze i bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń