środa, 1 lipca 2020

904. Kartki BN 2020 - wytyczna lipiec_sierpień

Witajcie!

Wspaniałe kartki stworzyłyście! Pięknie dziękuję.

W tym miesiącu ja nie zadaję Wam formy... 
Każda z Was zrobi formę, jakiej nie robiła, a chciałaby zrobić, a ja się nie domyśliłam, że to ta wymarzona :)
Dziewczyny, które do tej pory robiły tradycyjne kartki też proszę o zrobienie wyjątkowo jakiejś formy - macie dwa miesiące na to.


***
Moja kartka to mini album.




Banerek dla chętnych

Żabka czeka do końca sierpnia.

***
W związku z problemami z żabką krótka instrukcja
1.Skopiować link swojego posta i wkleić
2. Wpisać tytuł - będzie się póżniej wyświetlał w żabce
3. Podać aders email lub wpisać swoje imię
4. Kliknąć From Web
Wyświetli się poniżesz okno - wybrać zdjęcie, które checie, żeby było widoczne i kliknąć.

Zdjęcie pojawi się w nowym oknie. Można dopasować, która część zdjęcia będzie widoczna w żabie, a następnie kliknąć i gotowe!

Powodzenia!

17 komentarzy:

  1. Uleńko Twoja kartka jest cudna :).

    Teraz i ja pomyślę nad jakąś inną formą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. A to mi ćwieka zabiłaś ... moją ulubioną farmą jest zwykła kartka w formacie DL... heheh no coś będzie trzeba poszukać. Fajnie że mamy na to całe dwa miesiące.
    A Twoja karteczka w formie albumu jest cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! daje wiele możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik - podziwiam! A co do formy - a jest taka.;) Zrobię.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulciu, no to dałaś nam pole do popisu. Piękna jest Twoja kartka - albumik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha toz mnie rozbawił Twoj temat Ulo:) wymarzona kartka... Niestety takiej nie mam ale bede szukac ciekawej formy :) a Twoj mini album niesamowity !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest ta Twoja forma! Czy jest na to jakiś tutek może? Od jakiegoś czasu chciałabym zrobić dla przyjaciółki mini albumik z naszymi zdjęciami, żeby miała pamiątkę, może właśnie taki? Bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super albumik. Z formą pobawię się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to zaszalałaś w tym miesiącu, mamy zadanie bojowe:)
    Ja też się postaram i zrobię coś wyjątkowego..obiecuję :D
    Twoja karta album, to prawdziwy full wypas:)
    Jak zawsze zachwycasz!
    K

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetna twoja kartka:)
    przepraszam za spóżnienie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja kartka jest fajna, z chęcią taką zrobiłabym.
    No cóż trzeba będzie poszperać w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka w formie albumu.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na kartkę-albumik! Mnie się baaardzo podoba :) Cudowna kartka!
    Ostatnio doszłam do zaskakujących wniosków - nie lubię tradycyjnej formy kartki, za to nietypowe, dziwne, skomplikowane, kombinowane bardzo chętnie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i wspaniała praca!
    Ściskam Uleńko 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i pomysłowa Twoja kartka Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń