poniedziałek, 27 lipca 2020

905. Czajnik

Trochę mnie tu nie było, ale nie tylko tu... generalnie w blogosferze... 

Pourlopowałam się trochę i bedąc daleko od domu, i Polski na chwilę zapomniałam o tym wszsytkim co się tutaj dzieje... Wróciłam już do codzienności.
Mam niechcieja, który nie chce mnie opuścić i ode mnie odejść... dodatkowo boję, się nawet zaglądać na fb, gdzie wylewa się tyle nienawiści i hejtu dla regionu, gdzie się urodziłam, mieszkam i żyję. Jest to bardzo przygnębiające i przerażające, ale nie chcę tutaj zbytnio rozwijać tego temtu...

Przychodzę dzisiaj do Was z czajnikiem, który powstał jakiś czas temu. Podejść do zdjęć robiłam już trzy razy i nijak zdjęcia nie chcą wyjść tak jak ja bym chciała...


 Czajnik to baza od Dekorwood.pl z wkomponowanym motylem - papier ryżowy od ITD Collection. Używłam farb akrylowych.


Wykonałam spękania dwuskładnikowe, które wypełniłam pastą bitumiczną.


Czajnik w moich pelargoniach :)



***
Jeśli ktoś nie widział to na moim kanale YT pojawił się nowy film, jak ozdobić swoje własne dno do koszyka.

Koszyk z wykorzystaniem zrobionej bazy.

 Baza do koszyka.

Materiały na bazę możecie kupić w sklepie zrobtosam-24.pl

***
Zapraszam również do Świrów rękodzieła, gdzie trwają cały czas różne wyzwania.
W chwili obecnej:
- całoroczna Pracownia 2020
- wyzwanie miesięczne w lipcu - Muszelki

***
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie



27 komentarzy:

  1. Ale SUPER!!! Wyszły fantastycznie:) Irys jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Cudny czajniczek! Rewelacyjnie wygląda tak ozdobiony :-)
    Cieszę się, że wypoczęłaś :-) Z przyjemnością patrzyłam na zdjęcia na fb :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny imbryczek z motylkiem. Koszyk super ale ja chciałabym taką piękną kwiatową lub motylkową bazę jako organizer do haftu. Akurat do niewielkiego haftu tyle dziurek spokojnie starczy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia piękny ten czajniczek i w moich kolorach :)) Taki trochę baśniowy wyszedł, śliczny!!! Dobrze, że odpoczęłaś :). Nie przejmuj się tą całą falą hejtu. Ludziom teraz w korona i politycznej sytuacji rozumy wyparowały. Zamiast się wspierać, tworzyć wspólnotę to jad tryska z każdej strony. Brak słów. Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, ale ten koszyczek z kosaćcem... jestem nim zachwycony! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Ula mieszkamy w tym samym regionie i nie ma co tematu rozwijać , Myśmy swoje i róbmy swoje, i tam pięknie zrobiłaś czajniczek, super dekoracja kuchenna, albo prezencik Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny jest ! I kolory i motyw ekstra! Nie śledzę mediów wiec nie wiem o co chodzi z hejtem ale lepiej sie żyje bez tej wiedzy , trzymaj sie dzielnie Ulo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulcia, uroczy czajniczek. Koszyczek z irysem i do tego niebieski - cudo!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czajniczek cudny jest, a toksycznych ludzi zostaw za sobą, sami się wykończą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten czajniczek , masz niesamowity talent do tych mix mediowych prac. Filmik na dno koszyczka se obejrzałam i już niedługo będzie działać , bo mi się takie zdobienie bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny czajniczek! Baza do koszyczka (i cały koszyczek) szalenie mi się podoba, chętnie bym skorzystała z kursu, no ale nie mam potrzebnych materiałów.:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie skomponowana praca :) ogromnie podoba mi się jak połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny,zaprzyjaźniłabym sie z nim

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko wspaniałe prace !!!
    Czajniczek zjawiskowy,a koszyczek rewelka ! Buziaki i trzymaj się dzielnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny czajniczek,a i koszyczek równie piękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalny czajniczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne prace!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny czajniczek. A koszyczkiem jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczną dekorację wykonałaś.Pieknie w kuchni by wyglądała.Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie prace piękne, nakrapianie perfekcyjne. Jestem zachwycona motylkowym czajniczkiem😞

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten czajniczek ! Jestem zachwycona jego wnętrzem czyli motylem i kolorami :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie ozdobiony czajnik, świetnie dobrane kolory, ślicznie wykonany koszyczek :)
    Urodziłam się i wiele lat mieszkałam na Podkarpaciu - dla mnie to najpiękniejsze miejsce na Ziemi i wspaniali ludzie, tym bardziej boli hejt. Ale staram się omijać takie wpisy - szkoda nerwów i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny czajniczek sama zapragnęłam taki mieć. Muszę zaopatrzyć się w tym sklepie i jeszcze bardzo podoba mi się koszyczek. Super delikatne pracę.
    Pozdrawiam Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń