poniedziałek, 1 marca 2021

934. Przepis na... co mi w duszy gra - marzec 2021

  Przepis na... co mi w duszy gra - marzec 2021


Składniki przepisu:

- ramka (nie musi być kompozycja na takiej ramce jak u mnie, może być to ramka wykrojnikowa na kartce, byle była widoczna i łatwa do zidentyfikowania)    

- jakieś zwierze

- w przewadze ciemny kolor - granatowy, czarny, brązowy

- złoty lub srebrny

- coś błyszczącego, ale nie brokat np.dżet 

Do swojego przepisu możecie dodać tajemny składnik – jednak nie więcej niż 3 w zamian za te z przepisu lub dodatkowo.

Rzucamy na stół, mieszamy, ugniatamy... Jeśli trzeba przyklejamy, nucimy co nam w duszy gra i … gotowa praca!

Banerek duży z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.


Moja inspiracja to zmediowana ramka. Tajny składnik to szablon, proszki 13@Arts i złomki.



Możecie zrobić co chcecie i z czego chcecie - od wszelkich form papierowych, przez biżuterię, szycie, szydełko itd. 

W razie jakikolwiek wątpliwości pytajcie.

19 komentarzy:

  1. Wspaniała inspiracja, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis a Twoja interpretacja genialna. Piękna mediowa praca,
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna inspiracja :) Przepis na marzec baardzo mi się podoba - postaram się coś upichcić. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przepiękna ramka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Ciekawie i inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ramka. Taka mistyczna. Przepis również super

    OdpowiedzUsuń
  7. już kombinuje :) ale fajne wytyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna praca! Przepis super ale czuję że do takiego cuda brak mi talentu kulinarnego ;) Super rameczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Cudna ramka i sowa super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalna inspiracja❤ i niesamowite zestawienie kolorów! Dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie coś zmajstrujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko cudną pracę zrobiłaś :).

    Kolejny fajny przepis :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe mieszanie. Twoja praca jest super. Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie. Wspaniałe kolory i rewelacyjnie dobrane dodatki. Bardzo mi się podoba. Super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny projekt- przez te wasze mroczne klimaty, az mi się coś zdziałać zachciało:-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna i niepowtarzalna ramka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna ramka Uleńko, media Cię kochają ... super!
    Mnie się udało dopiero dzisiaj kartkę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń