poniedziałek, 8 marca 2021

935. Razem ze Świrami

 Witajcie!

Na początek moja inspiracja z papierami Dolina Elfów od ITD Collection - Wy wiecie, że ja uwielbiam takie klimaty :) Kto nie widział to więcej zdjęć na blogu Świrów - Tutaj.



Na naszej grupie na fb dużo się dzieje :) Wspólnie z Martą robiłyśmy kuferki na ATC. Myślę, że taki kuferek można wykorzystać na wiele sposobów w tym też na opakowanie do prezentu. Mój powstał z papierów Steampunk od ITD Collection.
Powiem nieskromnie, że podoba mi się to co wyszło :)



Szydełkowałyśmy zakładkę serduszkową i robiłyśmy ATC z Ewką (hubką38).

***
Zapraszam na trwające zabawy na naszym blogu - kliknięcie w zdjęcie przekierowuje.




Wszystkiego dobrego w dniu Waszego święta kochane Kobiety!

14 komentarzy:

  1. Dużo się dzieje. Wspaniałe warsztaty proponujecie. Szkoda, że mam tak mało czasu nie na wszystko go starcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tagi sa czaderskie, takie w Twoim stylu, cudna, a kuferek mega, rewelacyjne zapiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia ... Tobie Uleńko również życzę wszystkiego co Naj ... :)
    Piękne są Twoje prace ... klimatyczne, pełne magii :)
    Oj, dzieje się na Grupie, dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, niezwykły kuferek, Ulciu. Doktor od dżumy znów się pojawił:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek jest niesamowity:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko, piękne prace! jestem pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, że mnie daleko do takiego stylu:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne te tagi, kuferek też pomysłowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko, Tobie również wszystkiego dobrego! Tagi obłędne a kuferek obłędny :-)
    Bardzo dużo się dzieje, jesteście bardzo aktywne :-) Żal, że czasu mi brak :-) bo szydełkowe warsztaty kuszące są :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tagi magiczne i fajny kuferek:) Wszystkiego dobrego i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. I sto lat dla Ciebie Kobietko a prace Twoje sa piekne Ulo !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kuferek, ale tagi skradły moje serducho. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie mimo, że już po święcie. Świętować możemy jednak cały rok. A co. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe , klimatyczne tagi. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace!! Skrzynia superowa!!!

    OdpowiedzUsuń