czwartek, 1 kwietnia 2021

937. Przepis na... co mi w duszy gra - kwiecień 2021

   Przepis na... co mi w duszy gra - kwiecień 2021


Większość z Was wie, że kwiecień to mój miesiąc i bedą inne wytyczne niż zwykle ;)

W tym miesiącu proponuję Wam lift mojej kartki, która powstała dwa lata temu, ale nie byle jaki lift, bo LIFT OPTYMISTYCZNY.

Co znaczy zliftować kartkę?

Odwzorować po swojemu, skopiować, czyli robimy kartkę po swojemu patrząc na oryginał, jej schemat, układ i elementy, ale z własnych posiadanych materiałów. Jest to taka jakby mapka. Nie musisz powtarzać, czy odtwarzać wszystkich elementów. Na kartce nie musisz też dokładnie odwzorować wielkości poszczególnych elemntów.

Banerek duży z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.


Moja kartka dla przypomnienia. Miałam wtedy ciężki okres w swoim życiu. Teraz jest nie wiele lepiej i potrzebuję od Was tej pozytywnej energii, którą mam nadzieję, że się ze mną podzielicie.



W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.

19 komentarzy:

  1. Tak sobie myślę że coś tam wymyślę :-) Kartka fajna ale faktycznie jak by trochę pesymistyczna. Wszystkiego dobrego w dniu urodzin. mam nadzieję że kartki dotarły :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleczko, postaram się w swoim lifcie zawrzeć maksimum pozytywnej energii.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, nie wiem czy moja kartka już dotarła, więc jeszcze tą drogą składam Ci najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Kochana, niech wszystko, co złe w Twoim życiu przeminie, niech otacza Cię tylko dobro i szczęście.

      Usuń
    2. Małgosiu jeszcze nie dotarła, pięknie dziękuję :)

      Usuń
    3. Poczta jest beznadziejna:( No cóż, mam nadzieję, że wkrótce dotrze.

      Usuń
  3. Mnie się bardzo podoba. Baran jest bardzo dostojny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko zdrowych, spokojnych i dobrych świąt Wielkanocnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się będę starać jak umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulo urodziny Twoje wkrótce wiec duzi zdrowka radosci usmiechu i słonecznych dni zycze :) a z kartka trzeba bedzie myslec hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej liftu nie zrobię przy moim albumie zamkowym ale coś tam pokombinuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj, kombinuj... wytyczne są po to, żeby je naginać ;)

      Usuń
  8. Ik kan het recept niet lezen , kunt u het apart vermelden in de post zodat ik het kan laten vertalen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deze maand een lift van mijn bannerkaart, die twee jaar geleden is gemaakt, maar niet zomaar een lift, want OPTIMISTIC LIFT

      Usuń
  9. No to moja wariacja liftowa już gotowa. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że mój lift chociaż trochę napełni Ciebie pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń