czwartek, 29 kwietnia 2021

939. Cdn tego co powstało w kwietniu

 Witajcie!

W ostatnim poście obiecałam Wam, że wrócę pod koniec tygodnia jednak pod koniec ubiegłego się mi nie udało... a już jutro kończy się kwiecień ;)

Zatem prezentuję Wam co jeszcze powstało w kwietniu :)

Za papierów Altair Art - powstały kartki :)









Dla mojej ukochanej grupy Świrowej - baza to prezent od Zosi :)



Na wyzwanie w grupie Scrap&Tworki powstała szydełkowa makietka

Na naszym calu wg wzoru Agnieszki Smutek zrobiłam kolejną chustę Irvette, która wygrała w wyzwaniu na grupie Cudna Paczka

Powstały też Ateciaki, ale zdjęcia tak fatalne zrobiłam, że nie nadają się do publikacji.

A chciałam Wam powiedzieć jeszcze, że uśmiechnęło się do mnie szczęście i wygrałam u Małgosi album, ale jaki album... Normalnie tak cudny, oglądam go tam i z powrotem :) Nawet zastanawiałam się czy Wam filmiku nie nagrać, żeby pokazać wszystkie jego zakamarki :)

Kochana Małgosiu dziękuję Ci bardzo za album, notesik, zakładkę i karteczkę! Dzięki Tobie świat stał się piękniejszy! Kto nie widział album ten klika w zdjęcie, a tam czeka post u Małgosi

Przesyłam moc uścisków

11 komentarzy:

  1. Piękne prace. Zawsze tak różnorodnie u Ciebie i perfekcyjnie. Smocze oko fenomenalne, co spojrzę na ten projekt, to mam wrażenie że smoczysko na mnie łypie ślepiem ;) Cieszę się, że Irvette przyniosła Ci wygraną u Dorotki i gratuluję wspaniałego albumu od Małgosi. Koniecznie nagraj ten filmik, chętnie powzdycham z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności! Same cudowności:)Ależ się napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album dostałaś! Już podziwiałam u Małgosi :) Karteczki super, smoczka skrzynia, alem moja makatka najlepsza :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula oprócz tych kartek wszystkie inne prace już widziałam. Album oglądałam u Małgosi i faktycznie jest cudny!!Skrzyneczkę widziałam na Świrach i na FB. Ozdobiłaś ja po mistrzowsku !!! Taka bardzo smocza wyszła. A kartki no cóż piękne wszystkie aczkolwiek ta z motylkiem podoba mi sie chyba najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórczy miałaś kwiecień i powstało wiele pięknych prac. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. TA makietka na tej łyżce jest fajna, wpadła mi w oko na pierwszy rzut, no cóż o albumie nie wspomnę , bo Małgosia to mistrzyni albumowa, mam od nie też jeden - wracam ciągle i oglądam tam i z powrotem - ładne prace porobiłaś w kwietniu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulciu, ale pięknie i twórczo u Ciebie. Kartki są perfekcyjne, a pierwsza jest moją faworytką (zgadnij dlaczego:) Smocze oko bardzo realistyczne, króliczek na łyżce to strzał w dziesiątkę, a chusta zachwyca kolorystyką.
    I oczywiście bardzo się cieszę, że album Ci się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, gratuluję wygrania tego cudnego albumu. Obejrzałam u Małgosi - cudo.
    Przepiękne kartki stworzyłaś. Szkatułę ze smoczym okiem mogłabym podziwiać non stop, bo to moje klimaty:) Cudowna chusta i makata na łyżce:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć prac juz podziwiałam Ulo ale motylkowe kartki cudne no i chusta.... rewelacyjna! Gratuluje wygranej album wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace, gratuluje albumu Małgosi :) Udanej majówki Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiecień był u ciebie bardzo twórczy. Powstały przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń