poniedziałek, 3 maja 2021

941. Len, koronki i stary dziennik - LO

 Witajcie!

Czasem, żeby coś stworzyć wystarczy odpowienia kolekcja papierów i wiecie co... W końcu mam papiery, które do mnie "gadają". I to jak "gadają"!

Dawno nie robiłam LO - połączyłam trzy najnowsze kolekcje od ITD Collection - Old Journal, Linen & lace i Secrets of the old diary. W swojej pracy użyłam nie tylko papierów, ale i kalki oraz foli. Wykorzystałam też tekturkę tamborka :)

Nie mogło też zabraknąć szablonów z napisami i koronkami oraz prawdziwych koronek.


Wisienką na torcie jest szydełkowa serwetka i kwiatki :)



Jestem bardzo zadowlona ze swojej pracy :) A Wam podoba się?

14 komentarzy:

  1. Beautiful creation. I love the colors.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co te szydełkowe koronki do mnie przemawiają :-) Zresztą tak samo jak cała reszta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulciu, wspaniała jest ta praca. To widać, że pokochałaś te papiery, takie rzeczy da się wyczuć patrząc na pracę, bo jest w niej coś chwytającego za serce. Idealnie skomponowałaś wszystkie elementy, a szydełkowe kwiatuszki są jakby stworzone dla tych papierów.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna praca ,bardzo lubię takie klimaty.
    Zdrówka i słoneczka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Piękna kolekcja papierów zrobiła swoje, ale bez tych dodatków i przemyślanej kompozycji niewiele by "gadała" do mnie. Teraz jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja praca. Kolorystyka ograniczona a elementy wszystkie wspaniale pasują. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca przepiękna i z klimatem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ulcia! Genialna praca!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca,te kwiatuszki się pięknie prezentują i pasują idealnie 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. super:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna o dogłębnie przemyślana praca, zarówno pod względem kolorystyki jak i użytych materiałów i technik. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń