sobota, 1 maja 2021

940. Przepis na... co mi w duszy gra - maj 2021

Przepis na... co mi w duszy gra - maj 2021

Dziewczyny kochane... chyba dałam Wam za trudne zadanie w kwietniu. Tak malutko prac się pojawiło w żabce. Głodna żabka była. Trudno...

Może majowe wytyczne bardziej Wam przypadną do gustu. Przywołujemy słoneczko, bo myślę, że już wszyscy za nim tęskną, więc kolor żółty obowiązkowo powinien się znależć na pracy

Banerek z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.

Tło na papierze akwarelowym, przez szablon pastą odbiłam wzór. Tekturka z Magicznego kociołka, serduszka narysowałam. Listki i napis od Altair Art.





W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.

Wraz z żabką czekam na Wasze słoneczne prace :)

9 komentarzy:

  1. Ula wszystko cacy ale to własnoręcznie zrobione tło może być problemem :-) No nic próbować będziemy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście gapa ze mnie, bardzo fajna twoja inspiracja, rzeczywiście ten żółty bardzo optymistyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tło z maską u Ciebie! Chyba odgapię 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ...ja mam do nadrobienia 3 miesiące bo nie wstawiłąm ech gapa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna inspiracja, Ulciu, a tło zrobiłaś bajeczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Can you display the recipe in English under the mood board? I cannot copy and translate it. I would like to play. Or is this onely for people from your country. Greetings from The Netherlands

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is for everyone. Mood board - self-made background, yellow, flowers, string or lace. Greetings from Poland

      Usuń