czwartek, 1 lipca 2021

947. Przepis na... co mi w duszy gra - wakacje 2021

  Przepis na... co mi w duszy gra - lipiec i sierpień 2021

Dziękuję wszystkim tym, którzy tutaj jeszcze ze mną trwają, to naprawdę bardzo budujące. Dziękuję Wam za to z całego serca.

Tradycyjnie już skoro wakacje to dwa tematy na oba miesiące wakacyjne. Myślę, że tematy są proste.

Banerek z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.

Moja inspiracja to kartka w całości wykonana z papierów od ITD Collection - kropeczki i grafika dziewczynki z kolekcji Retro polka dots oraz ramka kwiatowa z arkusza do wycinania.



W sierpniu bardzo podbnie prosto, a jednak troszkę inaczej ;)

Moja inspiracja to kartka w całości wykonana z papierów od ITD Collection - tło to papier z kolekcji Secrets Old Journal, grafika dziecka z kolekcji Retro stripes i  oraz ramka kwiatowa z arkusza do wycinania.



W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.

Wraz z żabką czekam na Wasze wakacyjne prace :)

Pozdrawiam serdecznie

P.S. W przypadku ATC przymrużę oko na kształt bazy ;)



9 komentarzy:

  1. Dzięki Ula, oba tematy proste i fajne!! Lubię kwadratowe bazy i lubię kropeczki, więc nie powinno być problemów:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, piękne są Twoje inspiracje, już porwałam banerek. Niestety w czerwcu nie zrobiłam kartki, bo pochłonęły mnie albumy, ale obiecuję poprawę w lipcu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Nieustannie zachwycam się Twoimi pracami!
    Pozdrawiam Cię Ula serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wytyczne! To sierpniowe dziecko trochę będzie problemowe, ale cóż... 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje, kartka z kropeczkami moja ukochana- mam do niej ogromną słabość, chyba z powodu tej prostoty właśnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto ale z elegancją❤️

    OdpowiedzUsuń