środa, 1 września 2021

948. Przepis na... co mi w duszy gra - wrzesień 2021

   Przepis na... co mi w duszy gra - wrzesień 2021

Dziękuję Wam za wszystkie wykonane prace. Jesteście wielkie i kochane, że nie odeszłyście i zrobiłyście :)

Ja zrobiłam sobie wakacje od bloga i wracam, jak dzieci do szkoły ;) Potrzebowałam tego...

Banerek z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.


Moja inspiracja to kartka w całości wykonana z najnowszych kolekcji od ITD Collection - Herbarium i Summer meadow. W shakerze znajduje się suszona pokrzywa :)
Barzo podobają mi się obie kolekcje począwszy od papierów, przez folie po tekturki - rewelacyjne do tworzenia zielników.




W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.

Żabkę wstawię w nocy :)

Pozdrawiam serdecznie


12 komentarzy:

  1. Dzięki Ula za nowy temat , Twoja kartka super choć nie ukrywam że będzie problem z tym shakerem , ale co tam damy radę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci Ula w duszy gra :) nie wpadłabym na pokrzywę w shakerze- super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny shaker 🤩 Dawno nie robiłam, z chęcią po niego sięgnę, pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna zielna karteczka. Próbuję ,a co :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna inspiracja, Ulciu. Tym razem nie wiem czy uda mi się coś stworzyć (wszystko przez to zamieszanie remontowe).
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie robic shakerów ale pomyśle i co wymodze :) odpoczynek zawsze wskazany i miło ze soorzystalas i ze wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super leuke uitdaging. Wat betekent eingelijk het woord "kulskowo" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulskowo - dit woord is verzonnen, het heeft geen specifieke betekenis

      Usuń