środa, 20 października 2021

951. Inspiracje z papierami od ITD Collection

Witajcie !

Już dawno Wam nie pokazywałam co powstało z moich ulubionych papierów...

Kto tu zagląda ten wie, że ja uwielbiam papiery od ITD Collection.

Niektórzy z Was widzieli te prace na fb lub Instagramie, ale są tu też osoby, które tam nie zaglądają i szczególnie dla nich dedykuję ten post.


To zrobienia tego pudełeczka przekonała mnie Zosia, która wie, że ja takich form nie do końca lubię robić... Zosia wie, jak mnie zmotywować.


Zaczęłam robić zielnik... Póki co mam okładkę i plan ;)



Puszka z kliszy :)


Kinowe ATC


Klaser na wykrojniki po livie z Martą



Koronkowe LO

Bardzo proste kartki, które poszły na licytację dla pewnej chorej dziewczyny.

Wakacyjna karteczka z muszelkami z nad morza

Kartka z shakerem


Suknia balowa :)


W sierpniu byłam w Łodzi w siedzibie ITD Collection, gdzie prowadziłam warsztat.
Spotkałam się z Agnieszką, Justynką, Kasią, Anetką i moją Martusią.
Było gwarnie i wesoło. Niezapomniana armosfera i rozmowy...

Dziękuję, że jesteście i nadal do mnie zaglądacie :)

Pozdrawiam Was serdecznie.




15 komentarzy:

  1. Powiem tak, szkoda że jesteś tu tak rzadko ale rozumiem Cię doskonale, wszystkich "srok" za ogon nie da się złapać coś za coś. Zresztą życie na blogach jak by zamiera, wszystko się kiedyś kończy.
    Co do prac ta zauroczyło mnie szczególnie to pudełeczko, które zresztą uwielbiam. Koniecznie muszę obejrzeć do końca live z tym albumem na wykrojniki bo też nie bardzo mam co z nimi zrobić. No i trochę żałuję tej Łodzi , ja emerytka mam teraz dużo czasu może bym i przyjechała jak bym wiedziała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przestanę całkiem pracować to będzie mnie tu więcej... mam ambitny plan miniumum 1 post na tydzień napisać...
      Kochana Aniu spotkanie/warsztaty nie było tajne... informacja o nim była zamieszczona na kilku miejscach na fb, ja udostępniałam u siebie na profliu, Marta, Agnieszka, Viola... była też informacja w naszej grupie i na naszej stronie. Tutaj tylko nie było, bo lipiec i sierpień były dla mnie wyjątkowo cięzkimi miesiącami...

      Usuń
  2. Piękne prace, przyznam szczerze, że LO jakoś mi umknęło w social mediach- świetne jest💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace powstały. Miło popatrzeć na te kartki, albumy...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju ile cudnych prac,aż miło popatrzeć. Oj takie spotkania są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula super prace, spotkań to ja wam zazdroszę , ale jesteście młode i maci chęć na wiele fajnych spotkań, ja ograniczam się do tych miejscowych,/lokalnych/ a teraz juz idzie zima to będą chyba tylko spacery pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, a ja w łodzi mieszkam i jakoś mi umknęło to spotkanie...
    Ogrom prac u Ciebie Uleńko powstał. Bardzo podoba mi się zielnik, koniecznie pokaż jak będzie wyglądał dalej. ATC także cudne i album na wykrojniki bardzo fajny, ach wszystko fajne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, dobrze, że Zosia Cię zmotywowała. Uwielbiam podziwiać Twoje prace, jest w nich coś niezwykłego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie i bogato dziś u Ciebie. Świetne prace. Zauroczył mnie album na wykrojniki. Cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace powstały. Pudełko nie z tej ziemii! Cudne jest. Ja nie mam FB i innych , tylko bloga i też nie jestem często. Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia marzeń. Toż to wczoraj były Twoje imieniny Ulu. Jeszcze raz pomyślności.
    Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace tak różnorodne 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacyjne prace Ulo powstały a warsztaty widać ze ekstra ;) gratuluje pomysłów !

    OdpowiedzUsuń