poniedziałek, 4 października 2021

950. Przepis na... co mi w duszy gra - październik 2021

 Przepis na... co mi w duszy gra - październik 2021

Dziękuję Wam za piękne prace jakie powstały w poprzednim miesiącu.


Banerek z całym przepisem, żebyście nie musiały pamiętać, ani zapisywać.

Voor jou Elly's Creaties - vitage, pailletten, rood, snaar.



Tym razem moją inspiracją są tagi, które powstały z papierów Altair Art. Powstało osiem tagów, niby takie same, a zupełnie inne ;)






W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.


Pozdrawiam serdecznie


P.S. Pisałam, że wracam na blog... jednak życie i wielość obowiązków mnie pokonały... Niestety już we wrześniu wróciłam na studia... Tym razem w trybie stacjonarnym przez co mam zajęty praktycznie każdy weekend... Czas skurczył mi się bardzo... Przepraszam Was za opóżnenie w opublikowaniu tego posta.


15 komentarzy:

  1. świetne:)
    rozwijaj się :)gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful challenge again, thanks for the recipe translation . I love to play with this. Greetings Elly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są, może i ja zrobię taga... Piękna jest ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i trzymam kciuki za pomyślne studiowanie!👍
    O rany, ja z tym retro jestem na bakier, ale spróbuję coś zrobić 🤔

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje, Ulciu. Powodzenia na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te Twoje Tagi Ula . Powodzenia na studiach . Juz podmieniam sobie banerek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przepiękne. Świetnie użyłaś tych papierów. Ja ich "nie czuję" ale patrząc co z nich wyczarowałaś może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    បាការ៉ាត់អនឡាញ​

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz widzę ze nie ma mojej pracy, przepraszam Ulo

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2021/10/swieta-na-okrago-i-przepis-na.html?m=1

    OdpowiedzUsuń