piątek, 6 maja 2022

983. Mochila bag

 Jeszcze w ubiegłym roku umęczyłam swoją mochilę :)

Zrobiłam ją ze sznurka od Kolorowe włóczki, kolorowe motki - która mieści się... w Rzeszowie!!! Tak, tak :) Szkoda, że nie mają sklepu, gdzie można przyjść i wybrać, ale i tak fajnie, że u nas też się coś dzieje.

 

Robiłam z trzech kolorów - kolor wiodący to jeans - jak widać na zdjęciu jest go mniej niż pozostałych, jednak różnica jest niewielka. Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć ilość zużytego sznurka w porównaniu do całego motka.
Cała torba składa się praktycznie z półsłupków. Zrobienie takiej torby nie jest trudne wg mnie - wymaga jedynie cierpliwości i samozaparcia.


Nie powiem, że nie było momentów, gdzie myślałam, że spruje... Często rzucałam w kąt..., ale po jakimś czasie wracałam. 
Trzeba pilnować sznurków, żeby ładnie wychodziło, więc wymagane jest sukpienie podczas pracy i cierpliwość.


No i ... to sem ja!

Całusy!





11 komentarzy:

  1. Ula fajnie Ci ta torba wyszła, też mi jakieś sznurki zalegają a z szydełkiem się ostatnio lubię więc kto wie czy się nie skuszę. Oczywiście miło Cię widzieć taką uśmiechniętą z tą torbą .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było poświęcić czas i energię na ukończenie takiego projektu... :) super! A ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowity wzór wybrałaś. Efekt super :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciu, torba warta tej pracy w nią włożonej, bo efekt jest rewelacyjny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta torba i aż się nie chce wierzyć że sama ją zrobiłaś. Tym bardziej podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to zadowolenie na twarzy na końcu, że wyszło. Bezcenne :) Tym postem obudzilaś we mnie ochotę do spróbowania stworzenia czegos podobnego. Torba oczywiście bajka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta torba. Gratuluję wytrwałości, ale kto jak nie Ty:)) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba. Ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny projekt, wyszedł że szczęka opada:).

    OdpowiedzUsuń
  10. niebieska Pani :)
    a torba wymiata podziwiam cię:)

    OdpowiedzUsuń