czwartek, 12 maja 2022

985. Kolorowa opaska i chusta na drutach

 Dla mojej bratanicy na jej specjalne zamówienie zrobiłam opaskę :) Miało być niebiesko-różowo... nie do końca tak jest, ale prawie... Najważniejsze, że młodzieży się podoba taka wersja jaką ciotka zrobiła ;)

Szydełko 5mm włóczka z actiona - zielony kolor został.


W kwietniu zrobiłam też pierwszą chustę na drutach, trochę mi się stęskniło do drutów... Z drutami jest jak z jazdą na rowerze tego się po prostu nie zapomina.

Tak więc przedstawiam Wam Banse od Yellow Mleczyk - Anna Lipińska z kokonka 3-nitkowego 50% bambus/50% bawełna... No i ... to sem ja ;)



Tło to nowe grafitii na ogrodzeniu wzdłuż, którego chodzimy z córką na spacery.
Prawda, że ładne?



10 komentarzy:

  1. Miło cię widzieć Ulu :) Chusta bardzo mi się podoba a opaska tez sympatycznie wygląda.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulciu, cudowna, zjawiskowa chusta i opaska tez przeurocza. Graffiti bardzo mi się podoba, lubię tę formę sztuki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór na chusta. Fajna opaska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór na chusta. Fajna opaska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz Ula chyba też się stęskniłam za drutami. Jak mówisz ze tego się nie zapomina to może spróbuję . Świetnie Ci wyszła ta chusta!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta i rewelacyjna opaska. Piękne, żywe kolory graffiti. Pozdrawiam Ulko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest przecudnej urody - piękna 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta jak marzenie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. piękności :)
    a tło jak ostatnio zaje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna chusta i opaska kolorowa, pewnie była ulubioną w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń